לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

waidy


לפעמים דברים יוצאים לא ממש כמו שמצפים ומתכננים.

כינוי:  yanade

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

מועדון של רוסים .


 

 

טוב אז בשישי שעבר הייתי במועדון של רוסים בחיפה.

המלינה.

פעם ראשונה שהייתי בחיי במועדון של רוסים...

הייתי די בלחץ.

אמנם המוצא שלי רוסי אבל אני הכי רחוקה מלהיות רוסיה אסלית.

עד שהתגייסתי אני חושבת שאפילו לא הייתה לי חברה רוסיה אחת . (חוץ מליאנה שהיא קווקזית)

ובצבא הרבה השתנה.

אבל זה נושא לפוסט אחר.

נסענו למלינה בהסעה , 8 בנות, בדרך כמובן שתינו נשנשנו ודיברנו שטויוץ

זה הרגיש כאילו הדרך ארוכה ברמות אחרות..

הנהג התבלבל מלא פעמים, קיצר פחדנו שלא נגיע.

שתבינו זאת הייתה הסעה של רוסיות וקווקזיות שלא היו פעם אחת במלינה...

פחדנו שלא יכניסו חלק כי הן שנתון 92, שיעשו בעיות כי באנו מאוחר...

בסוף נכנסנו בלי לחכות שניה, לא בדקו תעודה ולא כלום .

הייתי בהלם מהמוכרי כרטיסים,הם היו עם חליפות כאלה אלגנטים ודיברו בדיבור רהוט.

המועדון עצמו מדהים ביופיו,

ישנן כמו רקדניות שהן סוג של חשפניות (סורי אבל זאת האמת) שרוקדות עם תחתונים כזה ומפתות את הקהל.

כוסיות ברמות שאין דברים כאלה !!!!!!!!!! 

הברמניות גם נראו אשששש, לא כמו במסיבות של הישראלים שגדל להן השפם מהאף..

הקהל היה יפה, המוסיקה היתה מהממת...

פשוט הרגשתי שאני נמצאת בחוץ לארץ. ואני בסכ 40 דקות נסיעה מהבית בחיפה...

 

כל השנים פחדתי מהמסיבות האלה כמו מאש, פחדתי מהעדה שלי.

הרגשתי לא קשורה ולא מתאימה לסביבה הזאת.

ולאחרונה ובשישי בעיקר הבנתי שכל אחד בסופו של דבר חוזר למקום הטבעי שלו...

 

 

כמובן שהיו שם כמה יצורים ויצורות.

בנים ששיחקו אותה תיירים כדי להתחיל איתנו, בנות שהיו לבושות כאילו לקחו אותן ממנהרת הזמן או מחג פורים במועדון הסאדו מאזו הקרוב.

 



נכתב על ידי yanade , 20/4/2013 22:43   בקטגוריות יציאות, סקס  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,961
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , ציורים ואיורים , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyanade אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yanade ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)