לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

this is about a Girl



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009


פעם זה היה הדבר הכי בטוח שהיה לי בחיים והכי טוב ויפה,

 אמא אמרה שהפעם זה לכל החיים שככה זה ישאר תמיד אני האמנתי לה, היה לי ביטחון.

 תמיד ידעתי שגם אם אני במצבים של עצב פעם או משהו קורה תמיד ישלי מה שיציל אותי,

 תמיד יש לי את זה שיתמוך בי לא משנה מה,

 לא משנה כמה סיכסוכים יהיו כי זה לתמיד ולא יכול להיות אחרת.

כל הדיבורים שלי על החוזק של זה מעל הכל פשוט היו קשקושים

 כי בחיים זה כמו בחיים התברר שזה לא לתמיד

 גם פה היה פיצוץ שהפך את הכל ואני עומדת לי בצד ואוכלת את עצמי

למה זה קרה? ומה לא עשיתי טוב? ואיך אני יכולה לשפר את זה?

אבל בתוכי אני יודעת שאין כבר מה לעשות, את העבר אי אפשר לשנות ועם זה אני צריכה להתמודד.

אבל אני עם האופי המזדיין שלי לא יכולה פשוט לא יכולה!!

 נראה לי זה הדבר היחיד שיכול אחרי כ"כ הרבה זמן לשבור לי את הלב פעם אחרי פעם,

 זיכרון אחרי זיכרון וזה כואב כל פעם מחדש כמו בפעם הראשונה.

אני יודעת שלאנשים כבר נמאס לשמוע (מי ששמע) אבל אני לא יכולה לשחרר זה חזק ממני

וכנראה שאני ימשיך לחיות ככה עד שעוד משו ישתנה...ואולי הפעם לטובה

 

....

 

זהו אני סיימתי עם השפיכות לב להיום

"Dont try to fix me i'm not broken, hello"

 

הלכתי לישון נמאס לי מעצמי.

נכתב על ידי , 26/4/2009 23:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צביעות וזה...


החלטתי לעשות פוסט קטן של כל התמונות מכל תקופות הצבע השונות בשיער שלי:)

...

בהתחלה שחור:





עם יואב גם:)

 

שחור פעם שנייה:







חימצון:



זוועה אבל בשביל הקטע

 



ידין צבע לי במרקר חחP:

 

סגול:




חושני משו...

 


עם גלעד אבל לא ממש רואים..

 

כתום (שיצא זהב כזה חח):





זהו לבינתיים...נקווה שיהיו עוד צביעות (לאדום וכחולP:P:)

 

אווו ויואב אמר היום דית- יענו עידית!!!!!! כ"כ מרגש!!! איזה חמוד הילד הזהDDD:

יאללה צריך לחזור ללמוד למת' **בוהוהוהוהווהוה**

להת'

נכתב על ידי , 17/4/2009 12:28  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,970
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^_idit_^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^_idit_^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)