לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

this is about a Girl



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

פרצתי חיחיחיחי.. בלי שעידית אמרה לי את הסיסמא בכלל.......


אז מקורה?

נמנמנמנמ

אנחנו לומדות מתמטיקהההההההה

סתומרת

עידית לומדת ואני מפריעה לה

אזאזאז אמ

טוב לא יודעת למה פרצתי

):

בואו נשחק משחק

אממ

:$

אין לי משחק

איזה בזבוז פוסט....סליחה....

 

טוב בואו נשים תמונות.. חח זה הכי טוב שאני יכולה לעשות

מרוקץ שעבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111 אוריתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת אעהאעהאעהאעהאעהאעהאעה









השלמות..אח

טוב בואו נראה עוד איזה תמונות יש פה אצלה

 

ג'ונייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי











חיחי טוב מה עוד

 

אופס

קצת שחכתי אותכם

טוב ירדנו לקניון

ביוש

 

נכתב על ידי , 27/5/2009 18:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוץ'


עד שהגוסיפ גירל הזה טוען לוקח שנים!!! בינתיים החלטתי לחפור קצת פה ובגלל שאפחד ממילא לא רואה את זה אני יכולה לכתוב מה שבא לי בכיףDD:

אז ככה אני מתכוננת למתוכנת בהיסטוריה כבר מיום חמישי וישלי עכשיו חופשת מתכונת יומיים שזה ממש טוב ואני מפחדת שאני לא ינצל אותה כמו שצריך ללמוד כי תכלס אני כבר זוכרת את החומר וכבר סיכמתי הכל אבל עדיין אני מרגישה שאני יכולה להיות יותר מוכנה ואני צריכה כל פעם להכריח את עצמי ללמוד זה מעצבן!!!

אמא שלי עכשיו לא בטוחה שהיא רוצה לסוע לארה"ב זאת אומרת שאולי אני באוגוסט כן בארץ למרות הכל ואני לא רוצה!!!

כ"כ רציתי לסוע לארה"ב ואני יודעת שאני נשמעת מפונקת כי אני נוסעת גם לסין אבל זה היה יכול להיות חופש כ"כ טוב!!!

אבל תכלס היא צודקת וזה מה שמבאס כי לסוע עם תינוק בן שנה לארה"ב זה חתיכת סיפור :((( אוף למה הם היו חייבים להלהיב אותי ככה הייתי פשוט יכולה לא לדעת עד שזה היה בטוח זה היה יותר קל...

מכירים שיש דבר שאתה רוצה אבל אתה לא בטוח לגביו וגם אין ממש סיכוי שתקבל אותו גם אם תרצה...זה בערך ההרגשה שלי בתקופה הקרובה...חרא הרגשה אני חייבת לומר

יאללה סיים לטעון דסודנייה...

נכתב על ידי , 18/5/2009 22:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,970
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^_idit_^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^_idit_^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)