לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

How Do You Love Someone...



Avatarכינוי:  Mik (: FucK YorselF

בת: 30



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

עידכון אחרי חודשים שלא הייתי פה^_^




וואו כמה זמן לא הייתי פה O:
עכשיו סתם היה לי משעמם והתחלתי לחפור בבלוגים של אנשים נחמדים,
ופתאום התחשק לי לחזור לפה (:
אז הנה אני,
מעדכנת את הבלוג הזה,
אחרי המון חודשים שלא נכנסתי אליו אפילו ><



כול פעם שאני מעדכנת פה אני אומרת שזה לתמיד ואני לא אנטוש את הבלוג הזה יותר..
אבל אני תמיד שוכחת ממנו ואין לי אפעם כוח לעדכן...
אז הפעם אני לא מבטיחה כלום..
אני יעדכן אותו רק כשבאמת יהיה לי מה לספר...או אם אני ארצה לפרוק..
כי אני לא כותבת פה כדי שיהיו לי 100 תגובות...
אלה כדי לפרוק ולמי שמעניין אותו משהו פה שיגיב =]





אז ממה נתחיל?
עליתי לכיתה י' :)
שנים חיכיתי לרגע הזה חח..ותאמת?
פעם ראשונה שאני באמת מרוצה מהכיתה שלי ואני אוהבת כמעט כול אחד בה ^^




משנה שעברה בערך הייתי דלוקה על מישהו שהיה איתי בכיתה...
ואני ממש רציתי שכבר תיגמר כיתה ט' כדי שבכיתה י' ניתפרק ואני לא יהיה איתו באותה כיתה..
כדי לשכוח אותו כי אני יודעת שלא יצא מזה כלום בגלל החברים הדפוקים שלו !
כששמעתי שהוא איתי בכיתה שוב לא ידעתי אם לשמוח או להתבאס..
אבל בגלל שאני כ'כ אופטימית אני שמחתי, ואני עדיין שמחה.
מתחילת השנה ממש התקרבנו אחד לשנייה...ישבנו המון, דיברנו המון...ופתאום זה הפסיק.
רק מידיי פעם אנחנו צוחקים והמבטים בינינו נפגשים...
אבל זה טוב שהתרחקנו..ככה אני חושבת עליו כמה שפחות (:
עכשיו בכיתה אני יושבת ליד מישהו שהייתי מאוהבת בו בכיתה ז' :X
אחד הילדים היפים,רק חבל שהוא טיפש ופוחד שיגידו לו לא -.-
בעיקרון יש לי בכיתה 5 בנים באמת מעניינים אותי ורק איתם הייתי רוצה קשרP:
אבל כמו שאני מכירה את עצמי זה לא יקרה איתם וצריך לחפש במקומות אחרים :\




תכירו כולם-חברתי הטובה ביותר :)

בחופש הגדול היייתי בריב עם הבנאדם שהיה הכי קרוב אלי בעולם,
אפילו חברה אני לא יכולה לקרוא לה-היא כבר מזמן מעבר לזה.
תאומה שלי.
חודשיים וחצי לא דיברנו אחרי מלא שנים של ביחד...
הריב הזה מאוד עזר לנו,
בתחילת השנה חזרנו לדבר ולהיות חברות..
אבל זה לא היה כמו פעם.
אני הישתנתי וגם היא.
אם פעם לא היינו כ'כ דומות, עכשיו אנחנו בכלל הפכים :O
[אני לא רוצה לתייג אבל...]
היא הלכה יותר לכיוון הפריקיות והדיכאון ואני נהייתי יותר פרחה חח...
ומצאתי לעצמי מישהי שאני יותר מתחברת אליה..

אומרים שאנשים מתחברים יותר להפכים..
שהאנשים הכי לא דומים בעולם מתחברים הכי טוב אחד לשני.
לא אצלי.
אני לא יכולה להיות במערכת יחסים אם בנאדם שהוא ההפך ממני,
כי ככה אין לנו שומדבר במשותף ואין לי על מה לדבר איתו..

עכשיו אני התחברתי למישהי אחרת,
שהייתה איתי בכיתה ארבע שנים ורק עכשיו גיליתי אותה.
היא כ'כ דומה לי וכ'כ טוב לי איתה :]
אני יכולה לדבר איתה על כל הדברים שאני אוהבת בלי שהיא תגיד לי "איכ אין לי כוח לשמוע את זה"
או "לא מעניין אותי".
אני לא רבה איתה על שטויות, והכי שבעולם טוב לי איתה.
היא כמוני תמיד רצתה את החברה מהסרטים וסופסוף שתינו מצאנו אותה D:
אחת את השנייה 3>
שתינו אוהבות את כול הקיטשי הזה שיש בכמעט מלאכים,
ושתינו אוהבות את הסדרות של דיסני (:
מזאק אפרון ועד מיילי סיירוס !
שתינו מתווות על ריקודים וזה מה שאנחנו עושות כול הזמן ביחד ^^
אני פשוט מאושרת P:

ואני מודה לאלוהים שהפגיש בינינו!



קווווווקה שלי!! 333>
אני אוהבת אותך כ'כ יפה שלי (:

ושלא תבינו לא נכון-אני עדיין חברה מאוד מאוד מאוד טובה של הקודמת.
אבל זה לא יהיה יותר כמו פעם... \:



עוד שישה ימים טיווווווווול שנתי DDDD:
[ב18]
אני ודנה [קוקה] מחכות לזה כבר חודשייייייים!!
אנחנו רק חופרות על זה ועל מה שנעשה שם *-*
אחרי הטיול אני הולכת להפציץ את הבלוג בתמונות משם חחחח =]
ומיד אחרי זה [ב22] אני נוסעת לאילת עם אבא ^^

חודש מושלם :]

יומטוב לכולם3>
לאב יו ^^




נכתב על ידי Mik (: FucK YorselF , 12/11/2009 18:20  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mik (: FucK YorselF ב-14/11/2009 17:03
 





3,995
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMik (: FucK YorselF אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mik (: FucK YorselF ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)