לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

so the life is good?




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008


שונאת אותה ואותה ואותה ואותה

שונאת אותי ואותו ות'הוואא

 

כלום לא מצליח לי

כלום לא עובר טוב

כלום לא משנה ת'מצב

וכלום לא משנה ת'פרצוףף הזההה!!

 

אני כועסת וגם קצת בוכה

כי זה בשליטתי ובידיים שלי

אני מחליטה איך לקחת ת'דברים ואיך לקבל אותם ולנהוג איתםם..

היחסים עם כולם כמעט נגמרים לי ככה מול העניים

מי שבאמת היה חשוב לי...

כבר מרוב שנתקעתי במקום אני מדברת על דברים ישנים..

שנשארים ולא נותנים לי לעבור הלאה\להתקדם

זה מעצבןן וזו כזאת תקופה חרא שלא בטוחה שיש לי עם מי לדבר איתה

כי אפחד לא יביין הם במצב יותר טוב שחוסם להם ת'הבנה וההזדהות

אני כבר לא מעניינת וגם אם טוב-אז לי רע!בסדר?!

כנראה רק כאן אני יכולה להוציא אתזה באמת..

נכתב על ידי , 21/4/2008 14:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הוא הומו לעזזאזעעלללללללללללל

מה הוא עושה עם בת?!

מההההההההההההההההההההה!!XD

 

כנראה התאהבתי..לאדעת

זה חסר טעם ותקווה...

כי בקושיש קשר.

בקושי דיברנו ממש..

רק שטויות פה ושם

אני יזמתי והוא תמיד היה אדיש אבל לכולן הוא אדיש-

הוא פשוט בארון ולא יכול לצאת ואני עדיין חולמת וחולמת וחולמת כל לילה..

שנגמר בבוקר ,זריחה ,שעון מעורר ,עיניים פקוחות וראש שמעבד ומראה נתונים ממה שחווה בלילה...

עוד היצג ועוד מבט מבהיל וחודר-אני נהרגת בעודי חיה מהמחשבה והחוסר הבנה יחד עם ההזדהות הלא נגמרת איתו

או "איתו" כי אני יודעת עליו מה שכולם חושדים או לא יודעים וכולם צוחקים ולא מתייחסים אבל אני מרגישה

שאני בסרט דרמה יחד איתו- פסיכודלי ,פסיכוטכני או מה שלא יהיה...

כנראה שהנשמה שלו+הכופסא החיצונית שלו נשארו איתי...

 

אני פשוט באמת אל מצליחה להיות אדישה..

 

נכתב על ידי , 11/4/2008 12:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 95




הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmr. really אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mr. really ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)