לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Diet is the key



כינוי:  LowFat

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

Death diet


יש יותר מדי מוות סביבי.

עוד הלוויה,
עוד טנדר של חברת קדישא שרק עושה צמרמורת מלראות אותו,
עוד קבר,
עוד דמעות,
עוד הספדים קורעי לבבות,
עוד פעם הרעש הזה של האת ננעצת באדמה ומכסה את גופת המת.

ואתה, אני כ"כ מצטערת
כי אניודעת איך זה מרגיש ועד כמה זה צורם.
רק לפני שבועיים הייתי באותו הסרט וכבר יש פלאשבקים.
אני רק שמחה שהייתי שם בזמן הנכון בכדי לתמוך כמו שצריך!
כמו שאני רוצה.

המקום הכי מדהים שקיים בארץ,
פלוס כמה שאכטות מסיגריה ושיחה שלא חווינו כבר הרבה זמן
שווה לרגיעה טוטאלית.
לא רציתי לעזוב. כמה שהתגעגעתי אליך ואל איך שהיינו פעם(:

הנצחה שתשאר חרוטה בליבי תמיד, כמו שאתה תשאר חרוט בליבי - לאמשנה מה.


אני לא יודעת למה אבל לא ציינתי פה שנולדה לי בתדודה.
ב- 29 ליולי היא נולדה, יפהפיה וקטנטנה.
חיים נעלמים וחיים חדשים נוצרים.
מדהימה קטנה שלי 3>

ישלי עוד בנדוד/בתדודה בדרך.

מחר חברהטובה תבוא אלי.
קצת צריכה את השיחות שלנו והצחוקים שלנו.
אני מתגעגעת.

4 לקסעדין ולמיטה.
נכתב על ידי LowFat , 6/8/2008 23:57   בקטגוריות דיאטה, שחרור קיטור, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Horrible diet


קמתי היום עם ההרגשה הנוראית ביותר.
חולשה בכל הגוף, שרירים תפוסים, כאב ראש בלתי פוסק, אני שמנהההה!
לא לקחתי אתמול לקסעדין, וויתרתי לעצמי.
אמרתי לעצמי שבאלי לישון עד מאוחר היום ולא באלי להתעורר כל כמה שעות בגלל בטן מתהפכת.
וזו התוצאה...
אכלתי כ"כ הרבה היום ובלי יציאה אחת!
בקושי פיפי היה לי.


נורא, נורא, נורא~!
לפחות אני שוקלת 56 בדיוקק [לאחר א. בוקר ופיפי של הבוקר]

התוודתי אתמול בפני החברשלי על המצב שלי.
סיפרתי לו מעט מכל המחשבות האפלות והסודיות שאף אחד לא יודע מהן.
הוא רק רצה לחבק,
אני בתגובה התרחקתי, "אני לא רוצה את הרחמים שלך! אני לא רוצה רחמים מאפחד".
הוא אמר שהוא לא מרחם עלי, שהוא אוהבאותי ורק רוצה לעזור.
חמוד.
טיפשה.

לבסוף, כשאמרתי שאני רק רוצה ללכת. רוצה את הכדורים שלי.
התיישבתי, והוא בא מאחורי וחיבק.
"אל תלכי ממני"
"מה זאת אומרת?"
"אל תלכי ממני, לא עכשיו - הביתה ולא לעולם"
~שתיקה~
"אניאוהבאותך ומצטער! ואני לא מרחם עלייך"
מסתכלת עליו "אניודעת".

בערב הלכתי למסעדה עם ההורים.
אחח יאק!

אני לוקחת היום 5 לקסעדין.
זין!
נכתב על ידי LowFat , 5/8/2008 20:28   בקטגוריות דיאטה, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרו אנה לשעבר! ב-7/8/2008 23:42
 



[Diet [Nothing new


טוב אז לאחרונה התחלתי לעלות במשקל [אלא מה]
היה לי מחזור, דיכאון והרבהרבהה רעב ><
אז עליתי ל- 56.1. נשקלתי היום לאחר שתי יציאות בבוקר וללא א. בוקר.
ואני? הולכת להוריד אתזה!
גם לא היה לי לקסעדין כמעט שבועיים והתחרפנתייייי
אז שלשום נסעתי לחברשלי ובדרך עצרתי בסופר פארם וקניתי 3>

ימי הולדת להחודש: מקווה שלא שכחתי אפחד
5.8 - חברה. אם אני לא טועה זה התאריך.
9.8 - חברה טובה.
14.8 - אמא.
24.8 - חברה.
28.8 - יום נישואין של אמאבא.

השבוע:
מבחינת עבודה, הבוסית הזבל שלי שמה אותי רק בשבת לעבוד. אני אדבר איתה כבר.
כנראה שאני אסע לישון אצל חברה מתישהו השבוע.
ואני צריכה להפגש עם עוד חברה.
להפגש עם חברשלי. הוא רוצה לדבר על כל מה שהיה לאחרונה בינינו S:
ולסדר את הבית [נהפכתי להיות עקרת בית].
ושיעורי נהיגה! כבר שבוע וחצי כמעט שלא עשיתי בגלל כל הלחץ שהיה פה.

טוב אז בעיקרון אין משו מיוחד וחדש ממש שעולה לי כרגע לראש.
כואבת לי הבטן,
שיהיה לכן שבוע מקסים!

יום יבוא...
נכתב על ידי LowFat , 3/8/2008 10:46   בקטגוריות דיאטה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LowFat ב-4/8/2008 00:23
 





1,335
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , ספורט , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLowFat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LowFat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)