לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


עם כל כך הרבה שאלות על החיים, הגיוני שבלוג זה יהיה חפרני ביותר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

יום הולדת 17


סוף סוף בן 17, כבר לא צוציק כל כך.

סוף סוף כמוכם. קארו, לא תוכלי לצחוק עלי יותר

וואי, זה מטורף, אני מזדקן מהר אחושקשוקה! (קארו את זקנה!)

לא נורא... שתיהיה לי אחלה יומולדת אני מקווה

ושלכם יהיה אחלה יום.

 

CU
P:

נכתב על ידי , 24/7/2008 20:46  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון, סוף סוף


היה היה איש

ששמו היה רפאל (למרות שכולם נהגו לכנות אותו "רפ")

והוא לא מצא תעסוקה בחייו

לכן הוא פתח בלוג

ואחרי כמה ימים שכח ממנו

אבל יום אחד הוא קם בבוקר

והחליט להראות סמני חיים.

מדהים, נכון?

 

ובכן, את י"א סיימתי, תודה לאל, אבל לי"ב אני ממש לא מחכה.

למרות שהבגרויות הלכו יותר טוב משחשבתי (רובן, אני לא סובל לשון),

אבל זה רק בגלל שחרשתי ובאמת שאני לא אוהב לחרוש

(מצד שני... שלי לומדת איתי, אז אני אמור להתלונן? לא נראה לי).

אגב, אם כבר מדברים על שלי, המושלמת הזאת חגגה יום הולדת 17 ב-27.6!

אז פרימה, אם את קוראת את זה, מזלטוב (למרות שכבר אמרתי אז, אבל תמיד טוב שוב, גם אם בדיליי) .

וקארו ואביב כבר כמעט 9 חודשים ביחד... ולירן עוד חודש וחצי שנתיים.

בעצם, מה אכפת לי מהם (כי הם ה-חברים שלי, אבל זה לא קשור)? P:
שלי ואני עוד מעט 3 חודשים! וזה ימשיך לעוד ועוד ועוד חודשים ושנים ועידנים

שלי, אני אוהב אותך!

 

החבר'ה מראשון מסננים אותי (אורן, אופק, אבי?). נו, מה קורה איתכם?

 

בכ"מ, אם מישהו יעדכן אותי במשהו חדש ומעניין, אני אשמח.

Have a nice day

נכתב על ידי , 12/7/2008 17:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 32

ICQ: 439086885 




152
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרפ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רפ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)