לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me And My Life


כבר לא רק אני...

Avatarכינוי: 

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

בחוף הים, דייט ראשון שלנו




לא מוותר, ממשיך הלאה

יצאתי אתמול עם בן אדם מדהים, ניפגשנו ב11 בלילה ונסענו אל חוף הים.

הלכנו בהתחלה ודיברנו, היה נורא כיף ואוירה משוחררת.

באיזה שלב פשוט היתישבנו באיזה מקום והמשכנו בדיבורים אל  תוך הלילה, מדיי פעם עברנו מקום.

באחד מהמקומות כבר היה לי נורא קר מההרוח של הים אז התחבקנו כדיי שאתחמם(:

בין לבין כבר התפתחו הבדיחות האישיות והסיפורים....

המשכנו אחריזה הלאה לראות אם יש מקום יותר נעים לשבת, מצאנו אבל הוא לא היה כל כך נוח ובו בעצם אחרי שכבר דיברנו על כל נושא אפשרי הרצון לנשיקה הופיע וכך היה, נשיקה טובה וארוכה שלא רצתה להיגמר אך באיזה שלב הקור כבר התגבר עלינו.

אז הלכנו חזרה אל האוטו בתקווה להתחמם .
ישבנו באוטו והתחממנו, לאחר מכן יצאנו למקום קצת יותר פרטי.

שם עברנו אל המושבים האחוריים והמשכנו בשלנו(:

כל החולונות של האוטו היתמלאו בהדים,הרגשה של עוד רק היתנופפה באויר, לא רצינו שהרגע יסתיים, אבל השעה השעה הייתה זאת שהפסיקה הכל.

היינו צריכים כבר לחזור איש לביתו.

אז הוא הוריד אותי בבית, ניפרדנו בנשיקה ארוכה וכך נגמר לו בעצם הדייט הראשון שלנו.


זהו בעצם פוסט שכתבתי בדיוק לפני שנה.

היום שנה בדיוק אחרי ניפגשנו שוב, הוא הגיע הפעם אלי הבית על מנת להישאר לישון וללא אוטו.

כש-ש' הגיע אלי הביתה ניפגשנו למטה, ישבנו קצת לדבר. האושר השימחה הכל היה מדהים באוויר.

כשעלינו לביתי ש' נכנס לחדר שלי וחיכה לי, אני בינתיים חיממתי את העוגה שעשיתי לכבודו וקישטתי.

הוא היה מופתע וגם נהנה מהטעם שלה(:

כשסיים לאכול את העוגה היתחבקנו והיתנשקנו מרוב אושר שהנה עברה שנה אנחנו באותו היום ביחד ואוהבים אחד את השני הרבה יותר מתמיד.

שבוע הבא ניסע לאילת בפעם השניה שלנו ביחד, חופשה שלישית שלנו ביחד.

אני מצפה כבר ליום שנצא לדרך אל אילת ונינפוש לנו ונשלים שעות וימים שלא יצא לנו להיות אחד עם השני כמו שצריך.

אני מאמין שבעוד שנה אוכל לעשות שוב העתק הדבק לקטע זה ולהוסיף לו עוד מספר פרטים חדשים(:


שלכם

אני(:


נכתב על ידי , 22/11/2009 21:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאור... ב-26/11/2009 21:31
 





2,837
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , גאווה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Only Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Only Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)