לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני תמיד ישאר ילדה, רק המשחקים שלי ישתנו




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2017

עשור שלא הייתי פה!


וואו פשוט וואו!! כמעט עשור שלא נכנסתי לפה. לא הייתי בטוחה שהבלוג קיים בכלל.

לקרוא אחורה מחזיר כל כך הרבה זכרונות ותחושות. כל כך הרבה דברים קרו מאז לטוב ולרע כמובן.

כשאני חושבת על זה עכשיו.. למרות שהישראבלוג מקום ציבורי ופעם מלא אנשים שאני מכירה היו קוראים את מה שאני כותבת, דברים שכביכול אמורים להיות פרטיים... והקטע ההזוי שלמרות זאת אשכרה היה לי תאומץ להגיד את האמת, לספר באמת את מה שאני מרגישה. בלי פחד מה הם יחשבו עליי או יגידו שזה משהו שבחייים לא הייתי עושה היום. יש מצב שניהייתי פחדנית? או קנאית לפרטיות שלי? באמת לא יודעת.. כנראה ששניהם ביחד.

אז... זהו בגדול.. נתראה מתישהו בעתיד.

 

 

נכתב על ידי ***NightGirl*** , 16/1/2017 23:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




nnnn
נכתב על ידי ***NightGirl*** , 16/1/2017 23:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ***NightGirl***

בת: 33

ICQ: 315829223  




4,583

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל***NightGirl*** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ***NightGirl*** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)