לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט בלוג

אוקיי בעיקרון פתחתי את הבלוג כדי שאני יוכל לפרוק את כל מה שעובר עלי כי אין לי איפה לעשות את זה... ועליי זה : סתם רוני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008


טוב.... אז ככה

דבר ראשון אני רוני אני עוד מעט בת 14.

פתחתי בלוג כדי שאני יכולה לכתוב הכל סוג של פריקה....

ועכשיו אני יתחיל :}......

-

אוקיי.... אממ

אני מנסה להתקבל לתיכון תלמה ילין למגמת אומנות ויש לי מחר בחינה ואני מתה מלחץ כי אני מפחדת להיכשל [מה שקורה לי הרבה ולא רק בלימודים] וכי יש לי תעודה סבירה הכל בין 70-90 רק במתמטיקה יש לי 56 ואני מפחדת שבגלל זה לא יקבלו אותי לשם... ובגלל זה השקעתי מלא [אהה וקיבלנו תעודות ביום חמישי הזה] במתמטיקה אבל בבוחן קיבלתי 73 וזה לא נראה לי מספיק טוב כדי להגיד להם 'תראו הייתה לי תקופה לא טובה במתמטיקה אבל הינה אני משתפרת' ואני פשוט לא יודעת מה לעשותתתת....וגם יש לי 65 במחשבים [כן אני לומדת מחשבים,לא שיש לי מושג למהה]כי כל הבחינות לתלמה נפלו על השיעורים שלה אז ניסיתי להשלים את החומר אבל לא הצלחתי את הכל ועל זה קיבלתי 65 וזה מעצבן....

 

אוףףף יש לי עוד מלא לפרוק אבל זאת תהיה חפירה פי 10000 מזה אז עדיף שלא,לא עכשיו....

טוב..

 

בייי,רוני

נכתב על ידי רוני :P , 13/4/2008 15:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  רוני :P

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוני :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוני :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)