לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקסי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

לכל המגיבות המתוקות


היי זאת צ'רי, קראתי את כל ההגבות המדהימות שלכן ועכשיו אני יגיב לכן:

 

1. יש לי חיים - סקס.

2. מתוקה, אורגזמה ז הנאה ממגע מיני (אננות/סקס).

3. תאמיני, מאמי יש לי עוד הרבה יזיזים.

 

מקווה שעניתי על שאלותיכן, מתוקות שלי. בי-בי....

נכתב על ידי מלכות הסקס , 14/4/2008 10:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היכרות


אנו שתי בנות ונכתוב פה את הכינויים שלנו אחת לשנייה:

לי קוראים צ'רי (דובדבן באנגלית) ואני בת 21. אני דו וכבר לא בתולה. התמזמזתי בפעם הראשונה בכיתה ד' בערך ורעבה לסקס.

לי קוראים QT (מתוקה באנגלית) ואני גם בת 21. אני סטרייטית ולא בתולה. הפעם הראשונה שהתמזמזתי הייתה בכיתה ה' או ו' (משהו כזה..) כשהייתי בת 17 עסקתי בזנות והיו לי המון לקוחות אבל, אחרי חצי שנה ההורים שלי גילו, והענישו אותי עונש ענק!!!

 

עכשיו לעניין: אנחנו כרגע מזמינות שלושה בנים ואנו נעשה אורגיה (סקס מרובה אנשים). הנה הם הגיעו! אני קוראת להם: סקסיבוי, באדבוי וקוקר (איש סקסי, איש רע ואיש זין) עכשיו אני אפרט על הסקס: אנחנו מתפשטים.

 

באדבוי: "צ'רי, תעשי לי ביד.... שיעמוד לי!"

צ'רי: "אפשר בפה?"

באדבוי: "רק מזה יש לי אורגזמה...."

 

באדבוי תפס את צ'רי והם עשו אנאלי. אני באתי לקוקר ועשינו 69 (בהפוכה יעני). סקסי בוי (שהוא דו) תקע לי בתחת. היה נחמד ולא אינטימי כמו שאורגיה אמורה להיות.

 

ביי.

אני צריכה ללקק להם תזין! 

נכתב על ידי מלכות הסקס , 13/4/2008 16:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  מלכות הסקס

בת: 37





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכות הסקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכות הסקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)