לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  le Petit

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2013

דילמת התפטרות


בוקר , איחור של שעתיים לבצפר כי טוב נו עד שמעלים משקל צריך לרוץ לרופאה בשביל טופס לפרופיל 

להתלבש יפה כי השבוע נכנס איזה ג'וק לראש ולהתהלך בדשא לעבר השולחן שהבנות יושבות וכולן צועקות 

איזה יפה את נו טוב את יודעת את זה אבל הביטחון שלך אף עד לירח ואיזה יפה יצא לך ההחלקה ואז לחייך כמו טיפשה

כי  נו זה דרוש בערך לראות את הבחור הדבילי מסתכל בעיניים בוחנות מפרגולה בצד הלא כול כך רחוק ועוד רגע מריר ( בלי הגזמה)

ולהרגיש מוחמאת כשכולם מחמיאים ואומרים איזה יפה יצא לך וכמה שמתאים לך . ואני מרגישה הכי טוב עולם 

כאילו אפשר לחשוב שהמידה שלי בחזיה עלתה לאיזה דאבל די לא שזה יקרה אבל נו טוב אני עדין נראת דוגמנית של ויקטוריה סיקרט 



ולנשוא אחר אני כנראה הולכת להתפטר מהעבודה שלי ויעבוד בעבודה קרובה יותר לבית בתקווה למצוא עבודה בחנות שלא יהרגו אותי

כי קשה להיות תלמידה בכיתה י"ב ולנסות לעבוד כשהמורה להנהיגה לא רוצה להגיש אותך לטסט ואת הופכת להיות לבן אדם ממורמר



והוא אשכרה הסתכל עלי כול השבוע הזה , מה אתה מסתכל בכלל חתיכת דביל שנראה טוב אבל דביל 

נכתב על ידי le Petit , 9/10/2013 19:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לle Petit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על le Petit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)