לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  le Petit

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2013

bad girl riri



מודה שאחרי הכול נהנתי מהופעה של רירי , המוזיקה והריקודים ולא יודעת אולי כי זו הייתה הפעם הראשונה שהלכתי להופעה 

אז זה עשה משהו אבל להופעה נוספת שלה אני לא מתארת לעצמי שאני ילך לעוד הופעה של זמרת כמוה כי פעם אחת זה קצת יותר
מדי עם הקהל הישראלי .אני חושבת שהופעה הבאה אני מעדיפה לשבת בזאפה בתל אביב ולשמוע את אחד הזמרים הישראלים שאני
הכי מעריכה והוא עידן ריכל בלי דחיפות , בלי קללות , פשוט לשבת לשתות משהו ולהנות ממנו ומקווה אחרי כול הסיבוב של בחו"ל
להופעה בזאפה או אפילו עם הוא יופיע בעיר שלי כמו שנה שעברה אני יותר משמח , 


אבל עם יבוא פלורנס אנד דה משין או אפילו קולדפלי ברור שאני ירצה לראות אבל מצד שאני אני מסתכלת על 

הופעות שלהם באירופה או אמריקה וזה דבר שונה לגמרי לכול אחד יש את הספיפס שלו ואף אחד לא מפריע לאף אחד 

רק אצלנו צריך להיות חרא ,  טוב נו זה ברור למה בא לי כבר ממש לטוס מפה 


סך הכול הייתה לי חוויה נחמדה ועדין אפילו שבכללי אני לא מתה עליה וזה היה מתנה לאחותי הקטנה שהיא בת 13 עוד שבועים 

שמחה שיצא לי לחוות והיה טוב וטוב שהיה כמו שאומרים 

 

ריהאנה בפארק

נכתב על ידי le Petit , 23/10/2013 19:56  
הקטע משוייך לנושא החם: ההופעה של ריהאנה
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לle Petit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על le Petit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)