לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  le Petit

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2013

אבודה בין כולם


אני מנסה להבין מה עכשיו , מה זה יהיה עכשיו אבל זה פשוט גורם לי לרצות לצעוק 

כי כמה שאני מנסה שיקרה משהו מעניין לא קורה כלום וזה אוכל אותי מבפנים ואף אחד בממלכה הקטנה שלי

לא מבין ולא חסר לי משהו חוץ מלקבל משכורת ולבזוז אותה על בגדים שאני מתאפקת שלא לקנות אותם עכשיו .

אני מנסה להבין באמת מה הולך לקרות אבל מה שזה לא יהיה הדבר הזה הוא משגע אותי כאילו משהו בממלכה חסר

חסר ואין אותו ובאסה לי שוב פעם להרגיש את הבודדה הזאת והכול טוב באמת שהכול טוב אז למה אני פאקינג מרגישה בדיכאון .

 

אני רוצה חורף עם גשם כבד , קור כלבים , ללכת עם המגפי Ugg היקרות שלי ולשים אצבע משולשת על כולם

ושקט בלי תגובות של אף אחד ששם אף למעלה וחושב שהוא יודע הכול


נכתב על ידי le Petit , 27/10/2013 22:07  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לle Petit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על le Petit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)