לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  le Petit

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2013

למה למה למה


אני בן אדם חברותי מטבעי , 

אני מדברת עם כולם אפילו על סתם שטויות או גם עם הם לא בי אף אף אני פשוט מדברת עם כולם

שזה תכונה טובה שכנראה די הרבה היו רוצים בה אבל מצד שני זה נוראי כי אני כרגע נדפקת באמצע

היה לנו טיול של יום בערך ויצא לי לדבר עם חברה של חברה על זה שאני הולכת לעבוד באיזה חנות וקטע גם

היא עובדת באותו הקניון בחנות אחרת ומשם סתם שלום שלום ודיבורים והיה קטע בטיול השנתי שאמרו משהו על 

חברה ואיך שהוא יצא לי לדבר עם אותה עובדת קניון על הילדה שירדו עליה והסתבר שהחברה הטובה התעצבנה

שהעובדת קניון גילתה משהו שהיא לא בדיוק הייתה אמורה לדעת והוציאו עלי את העצבים ולמה רק כי נדפקתי באמצע

סיכסוף כי אני בן אדם חברותי שמדבר עם כולם . לפעמים אני שונאת את זה אבל עם לא הייתי חברותית כנראה

הייתי יושבת כול היום בכיתה כמו מסכנה ובוהה במסך של הטלפון כי אין לי עם מי לשבת בהפסקה כמו שאני יושבת

עכשיו באחת מהפרגולות בבצפר עם החברות שלי כול הפסקה . 


אני באמת כבר לא יודעת איפה לקבור את עצמי , 

בנימה יותר אופטימית עוד מעט חנוכה וזה אומר חופש וחופש זה טוב

נכתב על ידי le Petit , 16/11/2013 16:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לle Petit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על le Petit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)