לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  le Petit

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2016

חוף בוגרשוב


אני אוהבת את הים , 
אני אוהבת את השיזוף ,
אני אוהבת את הריח המלוח הזה ,
אני אוהבת את השמש החמימה על העור ,
אני אוהבת את האווירה הנעימה שיש לכולם בחוף ,
אני אוהבת לשים בביקני ,
אני אוהבת שמנסים להתחיל איתי ,
אני אוהבת שקנאים בגוף שלי בביקני ,
אני פשוט אוהבת את הים .



twenty one pilots: Fairly Local
Yo, this song will never be on the radio,
Even if my clique were to pick and the people were to vote,
It's the few, the proud, and the emotional, 

 

 הם נהיו האוויר לנשמה שלי , אהבה של חיי , אלוהים שלי 
 אני פשוט מאוהבת בהם ואני עדין לא קולטת איך זה שהכרתי אותם לא מזמן 
 איפה הם היו כל חיי  

 

 

נכתב על ידי le Petit , 30/7/2016 19:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לle Petit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על le Petit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)