לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life Be Like



כינוי: 

בן: 30

ICQ: 321514959 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008


Mad World
Gary Jules (cover of Tears for Fears)


All around me are familiar faces
Worn out places, worn out faces
Bright and early for their daily races
Going nowhere, going nowhere
Their tears are filling up their glasses
No expression, no expression
Hide my head I want to drown my sorrow
No tomorrow, no tomorrow
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very, very
Mad World
Mad world


Children waiting for the day they feel good
Happy Birthday, Happy Birthday
And I feel the way that every child should
Sit and listen, sit and listen
Went to school and I was very nervous
No one knew me, no one knew me
Hello teacher tell me what's my lesson
Look right through me, look right through me
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very, very
Mad World
Mad World
Enlarging your world
Mad World.

 
 
אותי מקיפים פרצופים מוכרים
מקומות שחוקים, פרצופים מרוטים
משכימים קום למרוץ היומי
המרוץ לשום מקום, לשום מקום הם רצים
 
דמעות ממלאות את עדשות המשקפיים
הם חסרי הבעה, רק ריק בעיניים
מרכין ראשי ורוצה להטביע את ייסורי הגהינום
אין עוד מחר, אין עוד יום
 
אני חושב שזה משעשע, ייתכן שזה עצוב מדי
החלומות על מותי שלי הם הטובים שבחלומותיי
קשה לי להסביר לכם, קשה לי להבין
כשאנשים סובבים סחור-סחור אז
זה עולם מוטרף, זה עולם מוטרף
 
ילדים מחכים ליום בו ירגישו טוב
יום הולדת, יום הולדת
הם מרגישים כיצד כל ילד צריך
לשבת ולהקשיב, לשבת ולהאזין
 
הלכתי לבית הספר והייתי לא רגוע
איש לא הכיר אותי, איש לא זיהה
שלום למורה, אמור לי מה למדתי
הבט ישירות דרכי, אתה לא רואה אותי
 
ואני חושב שזה משעשע, ייתכן שזה עצוב מדי
החלומות על מותי שלי הם הטובים שבחלומותיי
קשה לי להסביר לכם, קשה לי להבין
כשאנשים סובבים סחור-סחור אז
זה עולם מוטרף, זה עולם מוטרף
 
________________
 
 
אני יודע שאת חושבת שאני לא יודע,
אבל אני יודע הכל.
כל מה שאת חושבת עליי,
כל מה שאת אומרת עליי,
הכל בסוף מגיע אליי .
 
 
נכתב על ידי , 14/3/2008 20:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לאא .

אני יותר לא ירדוף אחריך ,

ולא אשלח לך הודעות..

אחרי כל הצביעות הזאת!..

באמת שכבר נימאס לי ..

הבנתי שאני כלום בשבילך [ בדרך כלל ] .

כמה פעמים כבר דפקת לי קטעים ?!

וכל פעם הייתי צריך לבוא ולשחק אותה בסדר..

זההוו . נמאס לי .

נכתב על ידי , 2/3/2008 23:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





954
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™©«::0N®::»©™ || רוןן © . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™©«::0N®::»©™ || רוןן © . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)