לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל בא מאהבה:]


"כי קשה לומר את זה כשאתה מאוהב..."

Avatarכינוי: 

בת: 30



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

סגרתי ת'בלוג......


יאללה...נמאס לי ממנו כבר...היו בו חוויות...הרבה חוויות...אני אשמור אותו אצלי.אבל...דיי נמאס לי ממנו....

נראלי אני יפתח חדש...אבל לא תדעו שזו אני;]

גם כאילו..לא ממש הגבתם...כאילו קצת...אבל לא יודעת היו אחדים שבאמת התייחסו להכל.......

אז...זהו..

 

 

היה כיף!...

 

להתראווווווווווווווווותתת!!!!!!!!!!!!!!........................

נכתב על ידי , 28/6/2008 15:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצאתי עבודההה שולטת=]] נה נה בננהP: חופש~~


היווש=]

זהוו!!...זה נגמר זה עבר!!!...הח-ו-פ-ש ה-ג-ד-ו-ל!!!!!!!!!1...

אני כ"כ מאושרת^^

יאפפי.........................WTF סיימתי כיתה ח'..זה כזה ריגוש!!

כאילו לא סיימתי היום אבל לא היה לי כוח לעדכן...סיימתי ב...ממ...יום חמישי שעבר^^"

בקטנה....=]

וזהו זה................ממ...בינתיים הספקתי..ללכת לים עם חברות=]  לקניון..ויום ראשון לעזריאלי:] [אני יודעת שזה עלוב אבל תגברו;]

 

לחץ על התמונה בכדי לראותה בגודל מקורי

בקיצ קיצר תהנו מהחופש כמו שאני נהנת (יאא רייט) ..לא במ'ת תהנו;] כי זה מגיע לנו1!!...אז תנצלו כל רגע ותהנו ושיהיה לכם את החופש הכי טוב אוור=] אמן לכולנו:)

 

לחץ על התמונה בכדי לראותה בגודל מקורי

 

אהה ואני עוד יותר מאושרת כי מצאתי עבודה!!!!...כן!!!..ולא זה לא בייביסיטר..זה המקום הכי סטייליסטי ושווה בעולללללםם!!!!!!1....אני לא מאמינה..אני כזה גאון! [טוב אבא שלי נתן לי תרעיון] אבל אני החלטתי לממש אותו:)

אבל אני לא מגלה;] חח אני יודעת שזה אכזרי.........אבל מה אם אני אספר לכם אתם תרוצו לשם..אבל הוא מקום כזה אדירD:   חח^ ^

 

חופש מעולהלהה=]

ביוש

 

נכתב על ידי , 25/6/2008 12:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי מהים:)) \קצת שיפוצים בבלוג;] ועוד משו........


 

היושייייייםםםם:)

יש לי מצב רוח טווב=] למה?...אולי כי חזרתי מהיםD: היה מזה כיף עם קורללה שירבו\ני נויצ' ושחריתי:)

לא ממש הצלחתי להשתזף...=\ כאילו קצת...אבל זה עדיין משו:)

היום חילקו תעודות!1!!!!....סיימתי כיתה ח'!!!!!!11.OMG!!!!!............לא נקלט פשוטD: יאאXD

קניתי בגד חדש וסקסיD; אממ....סורי שאין כלום..פשוט אין לי מצלמה משלי..יש לאבא אבל..אמ.......ליומולדת הבא^^"

אז אני רק אספר=]

אהה...התעודה...חח...מה אני מחזיקה אותכם במתח?!?...חוחוחוXD

נממ...די טוב הייתי אומרת=] ממוצע 80:) אפילו קיבלתי תעודה הערכה על השקעה ומאמץ רב בלימודים:) יאאאD:

u1dyhykntfmn.png

 

נמ נמ..חילקו תעודות וישר יצאנו (רב השכבה..).לים:)

היה שולט אש!!!!1....

חתיכים?!!?...לא ממשP: ועם אחד מהם..אני וקורללה התפדחנו!.....קורללה עשתה משוו מצחיק אבל משפילXD אז אמרתי לה שהיא מפדחת ודיי..חח..אז הוא אמר: דיי נו את מפדחת אותה דיי!!....איזה פדחהXP!!!!!!!!!!!!!!.......

u1dyhykntfmn.png

 

נאמ.עשיתי קצת שיפוציאדה בבלוג.....וזהו הייתי אומרת.מחר אולי נלך לעזריאלי...וזהו..

אני במצב רוח טוב=] לא להרוס;)

אז תגובגובות....D:

ביושים:)

 

33>

 

נכתב על ידי , 19/6/2008 19:04  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)