לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין לי כותרת נורמלית.



Avatarכינוי:  דידה הסוכרייה (;

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

כנראה שאתה לא יודע כמה אתה חשוב לי .



  
היית בשבילי הכול , ממש הכול .

ידעתי שאף פעם לא תוותר עליי , לא תתבייש בי , תמיד תגרום לי לחייך ולצחוק .
ידעתי שאפשר לסמוך עלייך,לעשות שטויות לידך,לספר לך הכול - מבלי שתגיד מילה לאפחד .
ידעתי שאני יכולה להתייעץ איתך בהכול,שאתה מגן עליי,שאתה מעודד אותי .
ידעתי שאתה מאמין בי,שאתה מבין אותי,שאתה מקבל אותי למרות כל הטימטום שבי .
ידעתי שתעשה הכול בשבילי,תגרום לי להרגיש מושלמת .
ידעתי שאתה תמיד מתגעגע אליי אפילו אחרי חמש שניות שאנחנו לא ביחד .
ידעתי שלעולם לא תגרום לי לבכות .
ידעתי שתמיד תהיה שם שאני אצטרך אותך .
אבל כנראה שאתה לא ידעת את זה , לא ידעת כמה אתה חשוב לי .

לכול הלא מעודכנים , היה לי חבר 5 חודשים ונפרדנו ביחד .
זאת הייתה פרידה ביחד אבל אני עדיין אוהבת אותו.
כן אפשר להגיד שזה סוג של בא ממנו אבל בכל זאת זה לא שהוא זרק אותי .
קיצר החיים ממשיכים , ויש עוד הרבה בנים .
אבל אין , פשוט אין - מישהו כמוהו .


" אולי בזמן אחר אולי במציאות אחרת ,
תהיי בשבילי בשבילי מאושרת .
ויופייך ילטף את פניי אך אולי - מאוחר מדי "


נכתב על ידי דידה הסוכרייה (; , 1/6/2010 19:24  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



12,675

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדידה הסוכרייה (; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דידה הסוכרייה (; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)