לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  תּוּת שׁוֹבָב .

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

אהבה .


  

אין קשר בין הכתפורים שלמעלה לפוסט ..

 

 

לפעמיים ? אני יושבת וחושבת

למה לי , למה דווקא אני ?

בלי אהבה ? .

מה לא מגיעה לי ? עשיתי משהו רע ?

גמאני רוצה חיבוק מזה שאוהב

חיבוק מי זה שיהיה חמוד ויפה , מזה

שתמיד יהיה שם לצידי כשאני יהיה עצובה .

וכשיהיה לי רעה , גמאני רוצה נשיקה

נשיקה שתעשה לי את היום .

אני רוצה לחלום עליו , וכשישאלו אותי

" את פנוי ? "

אני יגיד לא , ואני מאושרת .

גם אני רוצה לספר לו את כל הסודות שלי

לצאת איתו לטיולים בלילות .

לספר לו כמה שאני אוהבת אותו .

וכשהוא ילך לחופש ,

אני יתגעגע עליו ויחשוב רק עליו

אני יתקשר עליו כל יום , והוא יספר לי

איך הוא מבלה , וכמה שהוא מתגעגע עלי .

אבל כל זה ? לא ממש נראה לי הגיוני

מי שהוא בכלל יתאהב בי ?

אני סתם ילדה , שלא שווה את הדבר הזה ..

אהבה .

 

kiss KiSS ♥ first laguna kiss  

 

always ultra .

נכתב על ידי תּוּת שׁוֹבָב . , 15/4/2008 16:01  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



709
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתּוּת שׁוֹבָב . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תּוּת שׁוֹבָב . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)