לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  תּוּת שׁוֹבָב .

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

סתם פוסט ..


   

 

סליחה שאני כותבת פוסטים אחד אחרי השני

כל כך מהר , פשוט משעמם לי וגם בא לי

לכתוב פוסטים , זה כזה משחרר .

~ מפריד חתיך ~

פעם חשבתי שאני מכוערת ,

אבל הרבה אנשים אמרו לי אחרת  ולא האמנתי .

אבל עכשיו ? כשאני מסתתכלת במראה ,

אני רואה את ההשתקפות שלי , וחושבת

" אני לא כול כך גרועה , לא יפה אבל גם

לא ממש מכוערת , באמצע . "

וזה מספיק לי , מספיק לי בחיים .

אז תחשבו על זה , עם אתם חושבים

כמוני , תהיו שלמים עם עצמכם .

כתבתי משהו קטן כזה .

תגיבו לי , הערות בונות ואמתיות .

~ מפריד חתיך ~

" יש , אנשים שונים בעולם .

יש יפים , יש מכוערים , יש משוגעים

ויש חמודים , יש חכמים ויש טיפשים

יש רעים ויש טובים , אבל ..

לכל אחד ואחד מהם ? יש את החלק

השני שלו , אותו אחד שמשלים אותו .

אין מה לדאוג , בסוף כולם יצאו את

החלק השני שלהם , את אותו אדם

שהם יאהבו עד הקבר עד המוות . "

 

  

 

תות שובב .

נכתב על ידי תּוּת שׁוֹבָב . , 17/4/2008 20:53  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



709
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתּוּת שׁוֹבָב . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תּוּת שׁוֹבָב . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)