לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"ירח בים יעזור , לסלק את החושך עם טיפה של אור .. "




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2008


אז היי , אני בר :]

האמת אני פה בגלל חברה ..

הייתי אצלה בבית וסתם טיילנו בין בלוגים

עד שהיא אמרה לי : " בר , ממש מתאים לך לפתוח ישרא-בלוג "

לא הבנתי על מה היא דיברה

והיא אמרה שבבלוגים כותבים הרבה על החיים שלהם , דברים שהם יוצרים או כותבים

והיא אמרה שבגלל שאני כותבת המון יתאים לי ..

אז אמרתי לעצמי למה לא לנסות ?!
והנה אני פה (:

 

לא מתחברת לסטיגמות בשיט

עשו לי טובה  ..

שכל אחד יסתכל בתוך החריץ של התחת שלו

ויעזוב את התחת של כל שאר העולם טוב ? טוב !

נימאס שאנשים כל החיים בודקים מה לא פסדר באחרים

" איך ההוא ניראה ? , ואיך הזאתי מתלבשת ?, ומה הם ככה מתנשקים מול כולם ? "

בואנה יכונפות .. בא להם להתנשק מול כל העולם !!
יש לכם בעיות  ? הקנאה הוכלת אה ?

תמותו בשקטט דאמטט !! .

כאילו פאק

בא לו לתקוע עגיל בעף טוב ?

בא לא למרוח עיפרון שחור על כל העניים !!
מה פאקינג מעניין אותכם ?

מה .. בגלל שהוא לא בזרימה שלכם ?

אז תזרמו לכיוון אחר !

אפחד לא אשם שאתם לא מקבלים אנשים שונים מימכם

או שאיכשו אתם בטוחים שכולם שונים חוץ  מימכם

באמת נו .. עשו לי טובה ..

טיפשים ! |=

 

ניים .. אני ממש אוהבת לכתוב ,

אני כותבת באיזה מדור בשינים וזה וזה ><

אני רוקדת כבר כמה זמן בסטודיו

ואין לי חים בלי פלא',מחשב ואחותי :]

 

בקיצור ,

אשמח להכיר את כולם

לאב לאב לאב 3>

בר D:

 

 

נכתב על ידי ברושית D:: , 16/4/2008 08:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אאא
נכתב על ידי ברושית D:: , 16/4/2008 08:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יפה לך ככה - יצירה שלי .


יפה לך ככה , שקטה
צחוקך נדם וחיוכך אף הוא נעלם
אט אט את מוחקת את שברירי גומות החן האחרונים
אשר נשארו מתוחים על פנייך הקורנות . 

יפה לך ככה , חלולה
ריקה מבפנים – מלאה מבחוץ
" ליבך
אומנם עשוי זהב
אך תמיד טענתי שזהב זו רק מתכת "
מתכת נמסה , מתכת מתפוגגת
ולאחר כל התהליך ,
מה יישאר מליבך המתכתי ? 

יפה לך ככה , מציאותית
נותנת דוגמא לכל ההרס במדינה הזו
מודעת למצב שלך
מודעת למצב של כולם .

יפה לך ככה , קרה
עורך לבן ושערך שחור
שכובה מוזנחת על ריצפה קרה
אך גופך קר עוד יותר . 

יפה לך ככה ,
שקטה , חלולה , מציאותית , קרה
ילדה יפהפייה.
יפה לך ככה , מתה . 
נכתב על ידי ברושית D:: , 15/4/2008 19:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  ברושית D::

בת: 31

ICQ: 426106289 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברושית D:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברושית D:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)