לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The Start of Something


...

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

דווקא מה שגורם לתיסכול זה...


לא מבחנים, לא חניכים , לא הורים, לא לחץ, לא מורים, לא הכישלון ולא הפחד

אלא

החופש... ממש  יופי של דבר

באמת שאני מרגישה שמיציתי לגמררי, אני רוצה לחזור לשיגרה וכן שיגרה אומר בצפר, לחברים שלי להרגלים שלי שחלק מהם זה אפילו לקום ב6 בבוקר ואולי גם למורים המתוסכלים שלי שעושים את החיים משעשעים יותר.

אז כן..

מיציתי, ויש יל עוד שלושה שבועות שאין לי שמת לתחת של מי לדחוף

ואולי זה בעצם כן הכישלון.. וואלה פרשתי מההדרכה ופישלתי אולי זה לא באמת מזיז לי אבל את מה שאמיתי ומה שלא כבר איבדתי מזמן , אבל ההרגשה היא שפישלתי וואלה לחברים שלי יש תפקידים יש מטרה וסיבה להמשיך לפעול, מה שלי אין.

כי פישלתי וכמובן ואת זה לא שוכחים

זונות

אז ככה יצא, שמהשבט נשבר לי, בצפר אין.. בעצם אני חסרת מסגרת.. מסתבר שזה מביא לתיסכול שכזה

והכי מוזר לי להגיד את זה שבעצם מה שמחזיק אותי כרגע זו המשפחה שלי... כי כרגע כאן רגיל שקט וטוב.. הכי טוב.

 

להת'

נכתב על ידי , 8/8/2009 23:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-20/8/2009 23:24
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshanki אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shanki ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)