לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מדריכים, עזרים לבלוגרים ומעצבים, מפעל ביקורות ועיצובים

Avatarכינוי:  צוות פסטל הלפ

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

לוקחת הפסקה.


כאן חנה .

אז כמו שקראתם בכותרת אני לוקחת הפסקה מהבלוג.

בגלל העבודה הרבה שעשיתי בספיישל, חיפפתי ב2 מבחנים והתוצאות הגיעו:

נכשלתי בשניהם.

וזה ממשממש לא מתאים לי להיכשל במבחנים האלה.

אז בנתיים אני לוקחת הפסקה קטנה מהבלוג, אני מקווה שיעל וג'ניה ימשיכו לעדכן.

ומי יודע, אני גם אצטרף לכמה עידכונים

 

ההזמנות והביקורות יעלו עוד כמה דק' לפוסט זה,

 

אל תדאגו, זאת לא פרידה מהבלוג, כי כמו שאמרתי אני נשארת והבלוג לא נסגר בשום פנים ואופן.

הספיישל גם יעלה אל תדאגו .

פשוט יעל טסה ולא הספיקה לעלות את מה שהיא הכינה, את ג'ניה אני בכלל לא תופסת בזמן האחרון.

 

קיצ, הנה הבהרה:

הבלוג לא נסגר.

אני כן אעדכן, אבל לא לעיתים תכופות.

הספיישל יתקיים כמתוכנן, אני כנראה אעביר אותו פשוט תאריך.

הא , ב26-28 [ הטווח ] באוקטובר אני אעשה פוסט מיוחד .

לכבוד היום הולדת שלי, כןכן .

 

אני אתגעגע, ואני מקווה שהעידכונים יחזרו להיות כמו פעם .

אוהבת אתכם הרבה 3>

 

עריכה:

פתחתי את הבלוג האישי שלי מחדש.

כן אומנם אני לוקחת הפסקה מפסטל, אבל אני אשתדל לעדכן אתכם בכל ההתפתחויות [ או החפירות ] בבלוג שלי.

אני אשמח אם תבואו ותציצו,

הא כן למי שתוהה זה לא בלוג חדש, אני פשוט מחקתי את כל הפוסטים (:

 

לבלוג האישי

 


ההזמנות והביקורות.

הכל נעשה על ידי חנה.

בבקשה כל מי שעיצבתי/ ביקרתי תלכו לחוקים ותשימו את השלט ברשימות וזהו (:

 

לדניאלה:

לוגו:

 

רשימות:

 

 

מפרידים- הכנתי לך 2, לגוון (: :

אייקון-

 

חתימה:

 

כפתור לינקוק:

 

התאמת צבעים:

 

כותרת-cfeae5

פוסט-c6ddd7

רשימה-91b6ae

 

רקע לפרו:

 


 ההזמנה למחורפנת:

 

אייקון:

 

רקע לפרו:

 

התאמת צבעים:

 

כותרת:e5edb0

פוסט:d5df96

רשימות:99c2be


ההשלמה לSashka:

 

שימו את השלט הבא עם קישור לבלוג ברשימות:

 

נכתב על ידי צוות פסטל הלפ , 23/9/2008 14:45  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאלה ^ ^ ב-26/9/2008 19:22



9,298

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות פסטל הלפ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות פסטל הלפ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)