לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאי


היי זה בלוג עזר לאתרים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2008

ביקורת


היי כאן אתם בבדףף ביקורת אני מקווה שאתם אוהבים את הדף ביי
נכתב על ידי מתוקה בנשיקה , 17/4/2008 13:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי


מי יכול להגיד לי איך מוסיפים דברים כאילו לא דברים דפים

 

 

רק ממי שיודע כמובן חח

נכתב על ידי מתוקה בנשיקה , 17/4/2008 13:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גיליתי


יואו עכשיו בבלוג שלי יש הצבעה של

הבלוגופדיחה של הבלוג של מאי ומה שצריך לעשות זה פשוט להוסיף פע בדיחה

ואני יתן עליה ציון ב 1-10 פשוט לא

אז תיבדקו עד כמה אתם

 

מצחיקים

 

נכתב על ידי מתוקה בנשיקה , 17/4/2008 13:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  מתוקה בנשיקה

בת: 29




55
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתוקה בנשיקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתוקה בנשיקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)