לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חכמובלוג


MLT

Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013


זה ככה כבר המון זמן שהגומייה נמתחת ומסתלסלת מתחת לביריות וחורכת לי את העור

ומגלה פצעים שאחר כך טליה אומרת לי לא לקלף.

מדכא. מדכא קצת, כל הסיפור הזה.

אני נע בין הדיכוטומיה הנוראית הזאת של כיבוי הראש שם וגילויי הלב פה.

חוגג על פנטזיות זולות של סרטי נעורים ומבוגרים וחי על כמעט.

 

כשאני והיא נפגשים, אני מוחק את הכל.

ככה יצא שאני נשאר עם דף ריק, במחברת גדולה, למקצוע שאפילו לא ידעתי שאני לומד.

בכל רגע שהיא מחייכת אני יודע שיש לי עוד קצת מיץ לסחוט

זאת הפקודה שקיבלתי, היא מסתכלת לשמאל ימין שמאל ימין

ואני פשוט עומד פלס ומסתכל עליה

 

שם, הם מספרים שהזמנים יותר חשובים מדבקות במשימה.

אז אם זה ככה, הלב שלי ירד לתחתונים, ובארוחה אני בכלל לא אוכל שום סרט.

 

 

שיבוא כבר הצלצול הזה.

 

נכתב על ידי , 23/8/2013 18:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים ששמעתי בטירונות


גבר אמיתי יכול לעשות הכל

כי אין לא יכול, יש לא רוצה.

 

גדלת, אתה כבר לא יכול לכסות את התחת של עצמך

 אז שישים שניות והיית למטה

 

אם תתנהג יפה, אני אשחרר אותך יותר מהר.

כל יום אתה תקבל את מה שאתה צריך,

והבטחה שלי, זה כמו הבטחה של אבא שלך.

 

 

נכתב על ידי , 10/8/2013 09:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לViva Labido אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Viva Labido ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)