לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I hate That I Love You



כינוי:  דוושית ( :

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2008

פוסטפריצעD:


יא מאן,זה התחבר לי ! D:

שלומות שלומות,כאן שחרובעוש שפרצה לברבר.

הוו .. רוצים שעת סיפור?

כן?

לא?

כן?

לא?

לא שואלת אתכם D:

 ביום שישי אני דנה וברבר הלכנו להסתובב..

 ואכן.. כמו שאתם יודעים|או שיש טיפשים שלא יודעים..|

בשעה 12 בלילה מתחלף היום.

 ואני דנה וברבר יצאנו ב11 וחצי בערך..

 הסתובבנו בכבישים כמו מכוניות רק חבל שלא דרסו אותי;;

סתם סתם.

היה כייף.

 בול ב12 הלכנו לקנדי וצרחנו היום מומולדת ושרנו..

והרמנו אותה *לא על כיסא,אבל הרמנו XD *

 ואז גם מושון שר איתנו*אהמיואבאהמ* ואז הלכנו אליי..

 ופגשנו בחורות מאוד נחמדות XD

 טוב יאללה חפרתי זה הבלוג של בר לא שלי XD

נממ .. טוב בקיצור ברבר, שמתי לך מתנות בבלוג שלי. ושתדעי

שאני חולה עלייך!3>

אה ויומולדת שמייח :) אוהבת אותך הכי שבעולם. שחרובעוש שלך 3> אה ו .. היום את באה לישון אצלי עם משמש D: יהיה כייף 3>

נכתב על ידי דוושית ( : , 20/4/2008 11:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



340

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוושית ( : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוושית ( : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)