לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I hate That I Love You



כינוי:  דוושית ( :

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2008

סופשבוע נחמדיקק שכזהזה XXDD


נאמ .. יום שישי .. חיכיתי ליום הזה XD
טוב נאמ.
אני עדן ועדן היינו אצל שחר  אתמול .
בהתחלה דיין הייתה אצלי ושמעון אצל שחר,
אח"כ נפגשנו עם שחר ועדן.
והיה מממש כייף איתן.
הסתובבנו באוסישקין וכאלה והתחלנו לשיר ולרוץ..
 היינו ממש שיכורות חחחחחח.
ושמעון הייתה ממשש רעבה.
ואז הגענו לשחרב9 ככה..
והיה כייף ביותר.
הכינו לשחר צ'יפס ,יאמי.
והיא הביאה את הצ'יפס לחדר שחר, דיין ואני התחלנו לאכול כאילו שלא ראינו אוכל.
ועדן התעסקה בבלוג שלה.
ושכחתם ? עדן רצתה לאכול.
ולא התייחסה לצ'יפס החמודון הזה שלידה.
ואז התחשבנו בעדן והבאנו לה..
אבל היא לא לקחה,ולאט לאט נגמר הכל ונשאר לעדן הקטשופ[:
*ס'נחמדות אנחנו*
חחחחח.
ואז אחרי איזה חצי שעה ככה, שחר נתנה לה בסוף משו לאכול.והיא הייתה צריכה ללכת ;;
ונשארנו שחר דיין ואני.
והתעסקנו אחת לשניה בבלוגים..

ועיצבנו..

והעיצוב החדש שיש עכשיו זה מהשיעמום של אתמול..
היה כלכך כייףף!
נשארנו אצל שחר עד 2 בלילה D:
והיה כזה כייף ומצחיק ויואואו.
חח.
[דיין ישנה אצלי]
כשדיין ואני חזרנו הביתה, היינו כ'כ מסטולות..
הלכנו באמצע הכביש וחבל שלא דרסו אותנו ;;
כשהגענו הבייתה המשכנו קצת עם הבלוגים עד איזה 4 וקצת.
ואז נמאס לנו אז ירדנו למעטה למיטה,ראינו טלוויזיה עד שנרדמנו בסביבות 5.
קמנו בערך ב11וחצי בבוקר.

ואז עלינו שוב למחשב.
התחברנו לאי של הוניגמן כדי לראות את השיפוץ.
זה הרגיז אותי. !!
כי אמרו שיעשו חנויות וכל מיני והבטיחו איזה שנה וחצי שיעשו את זה,
ולא עשו את זה. זה כ'כ גרועע!!!
אממ אחרי זה ביום שישי, דיברתי עם שמעון
בטלפון וסיפרנו לה על הלילה לבן. והיא ביקשה להצטרף D:
אז צירפנו אותה. אני וברבר היינו צריכות ללכת לראות שמלות
לבת מצווה שלנו, אז החלטנו ללכת לחנות אחת יפה כזו.
אבל מה הקטע, דייןן שובבב באה איתנו XD
דוחיפי שכמותך. חעחע [:
אממ ולקח לנו שעה למצוא שמלה ודיין ברוב חוצפתה
מצאה לעצמה שמלה -,-
ואחר כך מצאנו שמלות מהממוותת  .
סטרפלס כאלה עם חצאית כזאת מתרחבת ופפיון בצד.
אז מדדנו וזה היה ממש יפה D:
אני בחרתי בורוד כי זה היה במידה שלי,
ובמידה של שמעון היה בשמנת. וזה היה ממש יפה,
ואהבנו את זה מאוד [:
אז מצאנו לנו שמלה לבת מצווה, עכשיו צריך נעליים
להסתפר ובלה בלה בלה.
[אני אביא תמונות מהמסיבה DD:]
חיחי ^-^
זהו, ואז חזרנו כל אחת לביתה הקט.
הגעתי הביתה והתחלנו עם הלילה הלבן. D;
שחר ודנה הרימו אותי  ב-12 בלילה וצרחו מזל טוב XD
וכולן הכינו לי מלא מלא מתנות מעוצבות לבתמצווה.(((=
וגם - דנה ישנה אצלי חח.
והלכנו שוב לשחרXD
אבל אז אמא של דנה צילצלה וכעסה מאוד בגלל שהסתובבנו בחוץ מאוחר בלילה.
אז היא החזירה אותנו הביתה.
לאמשנה לאנורא.
אבל אז דנה לא הרגישה כ'כ טוב אז היא חזרה הביתה שלה.
בערך ב-20 ל-2 בלילה החלטתי ללכת למיטה .
וזהו, קמתי בערך ב1 וחצי בצהריים. XD
עדן שכואבות לה האצבעות מלכתוב ;;בוהו;;

טוב,אוקצור ..
הבלוגים שלהן בפוסט קישורים.
אני אוהבת אתכן כלכך3>

נכתב על ידי דוושית ( : , 20/4/2008 12:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



340

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוושית ( : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוושית ( : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)