לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I hate That I Love You



כינוי:  דוושית ( :

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2008

הוו ;;


משמש ?

 אווף אני פשוט שונאת שאת ככה!

אני כבר 3 ימים מנסה ליצור קשר איתך.

 ופשוט ? כלום! ;;

את פשוט לא קולטת כמה את חשובה לי

ואת חושבת שזורקים אותך הצידה? הכי לא!

איזו חבורה ואיזה בטיח?

 ואם יש חבורה כזאת? אז אני לא איתה ואני לא יודעת על קיומה בכלל.

 חוץ מהעימיהי או יותר נכון ’חממ"ב’.

מדברים איתך ? אנחנו כן [לפחות אני (: ]

 לא נמאסת את כן קשורה ואת כן רצוייה ! !

הילדה שאוהבים אותה כ’כ ? את ? תתממיידדד תיהיה!

אררג תפסיקי להגיד סתם דברים. @=

 מעצבנת אחת!.

אוקצר. יש לך בעיה ? תמיידד תמידד גשי אליי.

באמת משמש- אני לאהוב אותךך כ’ככ.

 טוסיקית אחת קטנה ויפ’שלי . ( :

 LOVE U

דושה . ( : 
מווואה 
3333333333333333>

______________________________________________________

דאמטט, מתי תבין כבר?

זה לא יקרה שוב.

אני כבר לא אוהבת אותך.\=

 עבר  זמנו.

מה שהיה היה,זה כבר לא יקרה שוב. ;;

תמשיך להגיד לי שאתה אוהב אותי?

 עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם?

גאאד . כבר כמעט חודשיים.

זה עדין מציק לך.

 

היה טוב.

ואיך אומרים?

 וטוב- שהיה. ____________________________________________________________

דיכאון,דיכאון, דיכאון.

ארגג. תפסיקוו להיות מדוכאים כל הזמן. \=

 סוף העולם עוד לא כאן.

אתם רק צריכים להגיד תודה ,

תודה שיש לכם משפחה ואיפה לגור ושישלכם מזון ושתיה בכלל. ;;

דיי כבר לרחם על עצמכם .

הדיכאון היחיד פה  הוא הבצפר. ^^

 תפסיקו עם הדיכאונות הזאת וצאו מזה. (:

 

נכתב על ידי דוושית ( : , 26/4/2008 23:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



340

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוושית ( : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוושית ( : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)