לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I hate That I Love You



כינוי:  דוושית ( :

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2008

פוסטפריצעעעעD:


אני לא לרצות ברבר להיות עצובה:(
אני לרצות ברבר להיות שמחה:)
תקשיבי..

אני מצטערת אם את מקנאה או משהו כזה..
שתדעי.
שאני אוהבת אותך כ"כ.
ותודה על הכל ! 3>
את חברה אמיתית,שבחופש תרוויח איתי כסף מבייביסיטר עלוב;;
חחחXD

לא,סתם.
נטפל בילדים.
אבל מה יקרה שהם יעשו קקי?;;
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!
אוקי אני מוותרת.
חח סתם:)
אממ ..
אניי מקווה שכולנו נעבור את התקופה הבלעכסית הזו של הדיכאון.
וגם מקווה שתישארי בחיים,כי לא נראה לי אחריי החיבוק המוחץ שאני אתן לך מחר:]
את לא צריכה להיות עצובה בגלל אף אחד.
בטח שלא לקנאות.
אוהבים אותך,לפחות אני אוהבת אותך.
מאוד אוהבת אותך3>
ומקווה לעוד 939785694 שנה של חברות [:
למרות שעוד מעט אנחנו נפרדות..
נשמור על קשר,וחסר לך שלא.
אני גאה בך על העליה לכיתת ספורט.
ובכלל על זה שאת ילדה מדהימה וחברה עוד יותר.3>
אני פה בשבילך מהדבר הכי קטן עד ההכי גדול.
ממ..
טוב.
אה ומשהו אחרון.
היום אני מרוויחה 50 שקל מזה שאני 'שומרת' על אחשלי . חחחח XD
ואת לאאא.
נהנה בננהXDDDDDD
לא נורא:(
תתגברי.
בחופש נתחלק בכסף XD
אוהבת אותך הכי הכי הכי שבעולם.
אהביליביליבונג,הש הבלש,פיטר,שחרובעוש שלך ! XD
ונראה לי שיש עוד כמה..אבל זה לא ייגמר אם אני ארשום את הכל.


נכתב על ידי דוושית ( : , 3/5/2008 20:37  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



340

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוושית ( : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוושית ( : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)