לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I hate That I Love You



כינוי:  דוושית ( :

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2008

בוקבוק עם משמש'ילי DD::


וווייהייי !#@$^%*&

היום לא הלכתי לבצפר . D:

נהנהננה קנאו , קנאו P:

ולמה ? כי אני ומשמש הלכנו לעשות בוק לבתמצווה (=

אז היא הגיעה אליי בסיבות 9 ככה.

אממ .. הראנו אחת לשניה את הסטים לבוק והתאמנו D:

אז קיצור היה לעדן קליפס פרח ורוד כזה [שאני נתתי לה לפני כמה זמן] * אהמהאמ *

ורציתי גם, ובלי כל קשר

הייתי צריכה לקנות משקפי שמש. דחווף|:

אממ .. אז הלכנו ב9 וחצי לאשליה אבל הם היו סגורים.

ביינתים כשהיינו בבית אחרי זה ארגנו את הקליפ.

כתבנו הכל בחרנו שירים ואחרי זה..

אממ . אז אכלנו ביצה בקן והלכנו לאשליה שוב ב-11 בבוקר.

אממ חיפשנו משקפיים ומצאתי משקפי טייסים

ממש יפות[:

אז קניתי את הקליפס שרציתי ,

ועדן רצתה גם אז קניתי לה [שלא תחשבו שאני פראיירית ,היא החזירה לי חעחע]

ואת המשקפיים.

ריחמנו על הילדים בכיתה שלנו-

אנחנו הלכנו לקנות משקפיים קליפסים ולהצטלם והם לומדיםXDD"
מואאהאהאה.

חזרנו אליי והתחלנו להתארגן.

רציתי להחליק את השיער אבל למחליק  קרה אסון.אררג @: .

בסוף נסענו לרמת גן והיינו עם כל השקיות של הבגדים ביד,

כשד"א - רמת גן היא עיר מוזרה רועשת  מלא בלאגן S:

ומלא ילדים זרקו בלוני מים בגגות של בניינים.

כשהגענו לקומה של הסטודיו של הצילום, היינו צריכים לחכות לצלם כי הוא איחר ,

היה ליד מין מקום כזה של לוטו S:

ומלא עישנו שם.

והשירותים שם ממש מוזרים בלעכס.

ואז כשהצלם הגיע נכנסנו לסטודיו והוא היה ממש יפה3>

סגרנו על אלבום ואני הייתי הראשונה שהצטלמה.

הצלם כל הזמן אמר:

חיוך,צחוק,מבט לשם,שיער לשם,ראש נטוי, לקום, זווית, פרופיל..

דייי!!חחע
כשאני סיימתי סט הלכתי להחליף בגדים ובינתיים עדן הצטלמה
ואז אני ואז היא..

וסיימנו סוף סוף%$%

אחרי זה חזרנו וחיכינו לבת דודה שלי שעות.

כשהיא הגיעה התחלנו עם הקליפ.

צילמנו ובלהבלהבלה ואז סיימנו

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אני לא אכתובעוד.

כי עכשיו זה-

ערב יום הזכרון לחללי צה"ל.

נזכור ולא נשכח.

בזכותם אנחנו קיימים כיום, יש לנו מדינה ובית.

.

אני מציעה לכם גם לעזוב את המחשב,

ולהעמק יותר ביום הזה.

וגם מחר זה שלושים יום מאז שסבא שלי נפטר

אז אנחנו הולכים לבית קברות לגילוי המצבה ="(

זהו, פוסט שמח עצוב כזה~~"

עדן3>

נכתב על ידי דוושית ( : , 6/5/2008 16:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



340

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוושית ( : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוושית ( : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)