לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי ולא יותר מזה


מדבר על החיים שלי וגם על אהבה ועל עוד דברים. ונותן פה את האתר שלי נקודה. http://darkness.gamli.net/index.html


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

ילדה מתוקה


אופ זה באמת קורה יש ילדה מתוקה שאני אוהב ולאחר זמן מה שלא כתבתי פה אני פה כותב שוב, אנימרגיש טוב אבל הדבר המצחיק הוא שחברים שלי לפעמים לא חושבים, אך נכון להגיד לא משתמשים בראש או במוח אולה עושים לפני שחושבים ועכשו נוסף גם לי עוד בדר נחמד שזקרא בעיה של  אחות נו עזבו נו טוב  היא קצת לא עצמה אני הזכור את זה.

היא חושבת ומפנטזת דברים רעים עלי נו טוב לעניין אני לא יוגע למה לפעמים רבים אנישים אה אתם יודעים?

היא בריב עם משהוא בטלפון זה מפגר למה?

אני יודע שאני לפעמים מתפרץ ורב עם כולם אני לפעמים עצבני וזה נכון אם אן לי על מה לתעצבן  סתומרת לפרוק עצבים פרק על עצמי לא עוזר אבל עדיף מאשר לגוע בסביבה.

נו טוב מחר אני הפרט לכם יותר  מאוחר על הכל הבעיה זה רק דבר כזה נחמד או ליתר דיוק אוף שרצתי שץתדעו.

נכתב על ידי Darkness-Adema , 19/7/2008 22:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הממליצה ב-19/7/2008 22:56
 





Avatarכינוי:  Darkness-Adema

בן: 35

MSN: 

תמונה




117
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDarkness-Adema אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Darkness-Adema ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)