לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

EveryTime We Touch




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2008

DDDDDDDD;;;;;


שולם שולם לעולם, ברוגז ברוגז אפעם XDD" .

לאאאביווו גיירללזז 333 " " >>>

כ'כ שאתן לא מאמינוות ! .

אין דבר כזהה , האהבה שלי אליכן כ'כ גדולה שהיא תמחץ את ענת *כלבהמעצבנת_____מגעילהבלהבלה*

השלמנוו . סופסוף אחרי 20 דקות או פחות XDD"

ריב שכ'כ פגע , גרם לכ'כ הרבה אושר (:.

אוהבת שמחה ואהיה תמיד .. עדן3>

נכתב על ידי , 27/5/2008 20:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



SS: .


אתן החברות הכי טובות שלי , אני לא רוצה שנריב ! :S

אנחנו הכי אחי ! . החברות הכי ..

ואם כל זה יתפרק בגלל זהה , הכל יהרס ! .

אני כ'כ רוצה שלא נריב . שנהיה הכי , הכי חברות הכי טובוות .

אנחנו "מגשימות" חלום של אחרים וסיוט מאוד גדול שלנו ..

אווי , אני כ'כ לא רוצה שזה יקרה , שבאמת נתפרק ! . אבל זה לא יקרה,

כי אף אחת מאיתנו לא רוצה דבר כזה , ואני לא רוצה לבוא מחר לבצפר במחשבה שכולנו בריב אחד גדול ומעצבן .

ואני מאמינה ובטוחה שגם אתן לא .. אולי אם נוכל לסלוח אחת לשנייה .. מהר .

הכל יהיה טוב ויפה .

תזכרו , אנחנו עדיין "THE" , החברות הכי!.

אנחנו לא נריב בגלל שחלק רצו להוריד שם אחד .. אנחנו החברות הכי טוובות! . זה דבר בלתי פריק .

וזה שהורדנו שם , לא אומר שאנחנו פחות נהיה ביחד .

השם היה רק עזר ואנחנו פחות צריכות אותו, אנחנו לא צריכות אותו בכלל.

עכשיו אנחנו ביחד ותמיד נהיה , וזה שהיא הולכת לחטיבה אחרת ואין לנו את העזר זה לא יפרק ולא יהרוס כלום!

אז רק תנסו להבין שזה לא מפריע ולא הורס כלום.

תנסו לסלוח, זה הכל .

ונחזור להיות מה שהיינו אתמול(:

החברות הכי אחי הכי טובות! 3>

ואין סיכוי שאני יוותר על דבר מדהים כזה..

עליכן!

בבקשה תגיבו על זהה ..

זה ממש ממש חשוב לי.

ותאמינו לי שיש לי עוד מה לכתוב אבל אינלכן כוח לקרוא את הכל , נכון . ?!

חח , בביי...

ואוהב אתכן תמיידד

מקווה שנחזור להיות אנחנוD;

עדן שאוהבת אתכן כ'כ3>

נכתב על ידי , 27/5/2008 20:14  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28




299

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדנוולית . [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדנוולית . [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)