לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אם קל לך, סימן שאת בירידה.


מוחע, אתם בבלוג שלי P:

Avatarכינוי:  Hi. My name Is Dana

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

פינצ'רים-פריקה.


שלוש-עשרה פינצ'רים! שלוש-עשרה צוציקים קטנים קטנים ש...משריצים כל יום עוד צוציק לעולם, כמו חבורת דוסים, כל זאת בעיר השקטה והשלווה שלנו, מגדל העמק, ברחוב דפנה.

שלוש עשרה כונפים קטנים עם אוזניים מכוערות, גלח על כל הגוף וקול מעצבן שלעולם לא מפסיק!

שלוש-עשרה.. מפוזרים לכל פני הרחוב, שלא ישעמם לי לשניה.

צורחיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!

נשבעת שביום מן הימים, בשם כללל ההטרדות שאני או כל בנאדם אחר ספגנו מהגזע המכוער הזה,

אני ארים פינצ'ר, אני אתקע לו תפוח בפה וכלללל התועלת שהוא חשב שיש לו תלך קיבינימיני.*נועז*

אני שונאת, אני שונאת....וואו, אני שונאת פינצ'רים. OO"

 

צרות של עשירים\מגדל העמניקים? 

נכתב על ידי Hi. My name Is Dana , 6/10/2009 03:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHi. My name Is Dana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hi. My name Is Dana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)