לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its just my simple life


בלוג, כמו כל האחרים [:

Avatarכינוי:  אורקי (:

בת: 27

ICQ: 234537590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

פריקה אחריי הרבה זמן (:


וווואי עברו עליי כ"כ הרבה דברים

כל כך נפגעתי בחודש הזה.

זה היה חודש דיכאון.

פשוט ככה,

ישבתי בבית ובכיתי, ישבתי בבית וחיכיתי להודעות שלו !!!!!

אבל כלום :|

אז.. לפני חודש התנשקתי עם מישהו ,

ידיד ממש ממש ממש טוב שלי ,

הוא היה קרוב אליי כמו אח שלי.

הכל הייתי מספרת לו ,

אבל מאז הנשיקה הכל אחרת.

פשוט הוא התעלם ממני, לא שלח הודעות ולא ענה לשלי, ואם כן כאילו הוא עושה טובה.

וכל זה , ממש פגע בי.

אתמול דיברנו באייסיקיו ורבנו, ממש רבנו.

הוא אמר שהנשיקה הייתה סתם (למרות שהוא זה שרצה אותה כ"כ)

ואני לא בובה שלו ולא צעצועעעע !

הוא אמר "זורמים"

מה לעזעאזל זורמים ?!

אני אוהבת אותו (כןכן. :| )

והוא ככה.

פשוט רבנו ואמרתי לו שאני שונאת אותו, שהוא נצלן, ושיעוף לי מהחייים.

והוא אומר "אני זוכר ת'מילים". טוב מאוווווווד , תזכור, ותרגיש את הכאב שאני מרגישה!!!!!!!

אבל לא עוד, באמת שלא.

כי רק עכשיו, היום, שחשבתי, ה ר ב ה זמן...

הבנתי, שאף בן לא שווה שום דמעה שלי, ואני בכלל לא מבינה למה עשיתי את כל המהומה הזאת של הבכי, למה?!

זה רק הכאיב לי יותר וזהו.

אני יודעת שיהיה מישהו שיאהב ויכבד אותי, ושלא יתעלם ממני בגלל נשיקה מפגרת!!

למרות שאני עדייין אוהבת אותו, והכאב עדייין שם,

פשוט ממשיכה הלאה.... (:

אז לכל הבנות שנפגעו מבנים,

אני פשוט אומרת לכן,

שעוד יהיה לכן את הבן שיעריך ויכבד אתכן כמו שמגיע לכן.

למרות שאני רק בת 13,

אני יודעת,

 

אוווהבת אתכם. והמשך שבוע מוווווושלם 3>

אוורקי (:

נכתב על ידי אורקי (: , 21/9/2009 22:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,028
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורקי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורקי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)