לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

SCREAM...until you feel it


Want to switch? You give me muffins and I'll give you my boyfriend

Avatarכינוי:  LiL maHa xD

בת: 30



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

לוקחת צעד קדימה.


הגיע הזמן להתקדם בעוד משבצת אחת בחיים.


לעשות עוד צעד ולא להביט לאחור,כיוון שאת העבר כבר עברנו,


את העתיד עוד לא בנינו ומה שחשוב הוא מה שאנו חווים בהווה.


יכול להיות שאתמול לא הבנתי,אבל היום כבר מבינה מהחצי משפט.


יכול להיות שאתמול כעסתי,אבל היום כבר מחייכת.


יכול להיות שאתמול בכיתי,אבל היום כבר צוחקת.


מה שבטוח הוא שלאהוב לא הפסקתי אפילו לא לרגע אחד!


החיים ממשיכים,דברים משתנים וכך גם אנשים.


אם אנחנו לא נקבל את זה על עצמינו,לא נוכל להמשיך.


אז יכול להיות שאתמול,לא קיבלתי את זה על עצמי,אבל היום,אחרי שלקחתי צעד קדימה,אני מרגישה הרבה יותר טוב :)


אני לא יודעת מה מצפה לי בעתיד הקרוב או הרחוק,אבל אני יודעת שאת מה שאני מרגישה עכשיו,


אני לא רוצה להחליף בעד שום דבר אחר!


עם כל המורדות והעליות,עם כל התלונות והדמעות,עם כל הצחוקים והחיוכים,


פשוט טוב לי.





נכתב על ידי LiL maHa xD , 17/7/2011 23:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,391
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLiL maHa xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LiL maHa xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)