לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

SCREAM...until you feel it


Want to switch? You give me muffins and I'll give you my boyfriend

Avatarכינוי:  LiL maHa xD

בת: 30



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

הזמן שנותר.


באמת לא הייתי כאן הרבה מאוד זמן,לכן חשבתי לעדכן טיפה.

קרו מלא דברים מאז שהייתי פה פעם אחרונה ובאמת שאין לי כוח עכשיו להזכר בהכל ולכתוב את זה עכשיו.

מה שכן רציתי להגיד הוא שעד סוף החופש נותרו רק 11 ימים!

אם הייו מחזירים אותי שנה אחורה,לקיץ שעבר,הייתי פשוט מתחננת ששנת הלימודים כבר תתחיל ושהחופש המשעמם הזה יגמר.

רק לא השנה.

השנה היה לי את החופש הכי טוב והכי קצר שהיה לי אי פעם!

היו לי כל כך הרבה יציאות בחופש הזה,עבודה עם חברים(לשם שינוי..),מחנה הכנה(שבו הכרתי את החניכים החדשים בפנימיה שלנו:),ראיתי חברים והכי חשוב...ביליתי ואני ממשיכה לבלות המון זמן עם אהובי ♥

בדיוק היום נגמר לו סופ"ש מדהים שבילינו ביחד אצלי בחדרה,וביום שני יתחילו להם עוד 4 ימים של כייף והמון המון המון אהבה איתו!♥!♥!

זאת המערכת היחסים הרצינית הראשונה שלי וגם המערכת יחסים הכי ארוכה שלי-אין פשוט מספיק מילים לתאר את האושר שבי.

מה שאני מנסה להגיד זה ש-11 ימים זה כלום,פחות משבועיים.

הזמן שוב יעבור כל כך מהר,והנה אני כבר בי"א. איך זה הגיוני? לאן הזמן טס כל כך מהר?

ומה נותר לי לעשות בזמן שנשאר? לנצל אותו עד הדקה האחרונה!

וזה גם מה שאני מציעה לכולם.

אם יש לכם חברים שהאפשרות להיפגש איתם היא רק בקיץ,נצלא את האפשרות הזאת.

אם אתם לומדים רחוק מהמשפחה ותמיד מתגעגעים,נצלו את הימים האחרונים לבילויים משפחתיים.

אם יש לכם בן אדם שאתם כל כך אוהבים,בן אדם שנמצא כל יום ולילה במחשבות שלכם וההזדמנות לראות אותו היא רק בחופש מסיבות כאלו ואחרות,נצלו את הימים האחרונים ותהיו עם מי שאתם אוהבים!

פשוט תנצלו לטובה את הזמן שנותר,כי הזמן לא עוצר ;)

 




נכתב על ידי LiL maHa xD , 20/8/2011 22:53  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,391
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLiL maHa xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LiL maHa xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)