לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

לא מבזבזת עליהם אסימון



אני לא מצליחה להבין את הקטע הזה. מילא שחברות מסחריות עושות כל מה שהן יכולות כדי לעקוף, להתחמק ולעקם את חוק הספאם. זה לא בסדר, אבל זה הגיוני. הבעיה היא שהחברות האלה מסתמכות על טמטומם של אנשים. אחת השיטות של חברות להפיץ ספאם לאחרונה, הוא להתקשר לסלולרי שלכם, לנתק, ולהסתמך על סקרנותכם האווילית - אתם תראו שהיתה שיחה שלא נענתה ממספר שאתם לא מכירים - ותתקשרו אליהם. ככה, הם לא עוברים על החוק, כי אתם התקשרתם לחברה ולא להיפך.

תסבירו לי, באמת. אני ממש רוצה להבין. איזו סיבה יש לאדם נורמלי לחזור בהיסטריה למספר טלפון שהוא לא מכיר? הרי אם זה היה חשוב באמת, היו שולחים לכם SMS, משאירים הודעה במשיבון, ובאופן מדהים במיוחד - היו מתקשרים אליכם שוב. גם אני שואלת את עצמי לפעמים "מי זה התקשר אליי מהמספר המשונה הזה?" - אבל אני אף פעם לא מחזירה שיחה למספר שאני לא מכירה.

ממה יש לחשוש? שמא תפספסו את שיחת חייכם? בינינו, מה כבר יכול להיות? אובמה מתקשר אליכם כדי שתעזרו לו לפתור את המשבר הכלכלי? בראד פיט נפרד מאנג'לינה וחם עליכן אש? מדינת ישראל רוצה להחזיר לכם כסף? זוכה פרס נובל לפיזיקה גרעינית רוצה להתייעץ איתכם בקשר למאיץ החלקיקים הבא?

כל עוד יש מטומטמים ופראיירים, יש מי שינסה לעשות מזה כסף. אני מציעה - תחשבו שנייה לפני שאתם לוחצים Send בטלפון שלכם. מסקרנות, כך סיפרו לי, מתים בעיקר חתולים.
נכתב על ידי , 12/3/2009 19:06   בקטגוריות דעתי האישית  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,738
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)