לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

משחק מכור של אדם אחד - ליאור שליין


 

נכון שיש לו את השיער הכי ביזארי בטלוויזיה, אבל אני פוצחת פה בווידוי מרגש - ליאור שליין עושה לי את זה ובענק. מדובר באחד האנשים הכי מצחיקים שיצא לי לראות בשנים האחרונות, והוא עושה את זה בכל כך הרבה חן וארסיות מעודנת, שאי אפשר שלא למות עליו. השנינות הזו היא אחד הדברים הכי נפלאים לצפות בהם, שלא לדבר על העובדה שזה סקסי בטירוף. אני רק מקווה שהוא לא יתאדה וייעלם כמו כמה אנשים מצחיקים אחרים, ושלא יתקלקל בכל מיני פרויקטים הזויים שלא מתאימים לו. Star Quality כבר אמרתי?

 

מעבר לכך, בהתחשב בעובדה שהתוכנית "משחק מכור" היא הדבר היחידי שאני רואה בטלוויזיה (אין לי כבלים ואין לי חיבור לאנטנה, רק DVD), ועוד לא בטלוויזיה שלי, אני חייבת לציין שזו חוויית צפייה מספקת בהחלט. אני פשוט לא מפסיקה לצחוק. תענוג, והסלידה המוקדמת שלי לעינב גלילי ולגיל ריבה הולכת ונעלמת.

 

אבל אין כמו שליין. המלך הג'ינג'י של הסאטירה הטלוויזיונית.

 

 

נכתב על ידי , 26/11/2004 22:30   בקטגוריות טלוויזיה  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)