לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

שבע השנים המשוגעות



לפני יומיים בדיוק, הבלוג הזה חגג 7 שנים.

אין הרבה דברים בחיים שלי שהחזיקו מעמד 7 שנים - חוץ מצלילה וטניס, אני חושבת.

הבלוג הזה, למרות פלטפורמות חדשות, שינויים בחיים והרבה פחות זמן פנוי לשטויות, שורד ועומד במבחן השנים. אמנם עוד לא הגעתי למיליון כניסות (תוך כמה שנים, יהיה בסדר), אבל האמת שמזמן הפסקתי לבדוק פה את הסטטיסטיקות. מדי פעם אני מציצה, אבל בסך הכל זה לא מאוד מטריד אותי.

כתבתי עד עכשיו 3,170 פוסטים, ואת הפוסט הזה אני בכלל כותבת על מקלדת מ-1987. על מה כתבתי? על מה לא - על החיים, על השטויות שיש ברשת, על חתולים, על פוליטיקה, על פורנו ועל כל מה שבא. 7 שנים משוגעות, כאמור.

ישראבלוג הוא לא הפלטפורמה האידאלית לבלוגים. אני אומרת את זה לאחר שבשנתיים האחרונות אני נהנית מאוד ממה שיש לוורדפרס להציע בתחום. אבל זה לא סותר אחד את השני. יש משהו מאוד נעים בממשק הפשוט והבלתי מתחכם, ואין מה לעשות - הבלוג הראשון שלי תמיד יזכה ליחס מיוחד, למרות שמאז פתחתי עוד עשרה לפחות.

למדתי הרבה דברים בשנים האלה - למדתי שיש לי סגנון כתיבה שמזוהה איתי בצורה כל כך ברורה, שמאוד קשה לי להתחבא ברשת (ולכן הפסקתי); למדתי שבלוגים זה מאוד כיף, ושאפשר להיות חברים של אנשים שמעולם לא פגשת; למדתי על נדיבות לבם של זרים; למדתי שהכי חשוב זה לכתוב על הדברים שאוהבים, ולא לחשבן כמויות של פוסטים, נושאים או צורת כתיבה. הבלוג הוא בשביל הכותב, בראש ובראשונה, וזה מה שעושה את הכתיבה לכיפית ולכזו שאפשר להתמיד בה; למדתי שמסתובב פה, באופן חשוד ביותר, קהל קוראים נאמן ושקט, שזוכר גם שטויות שכתבתי לפני הרבה שנים; למדתי שכל יום לומדים משהו חדש, ושחתולים שולטים באינטרנט.

אז זהו, שבע שנים עברו, הבלוג הזה ואני עוד כאן, וקול אל דוניה בחר.

תודה גדולה לכל הקוראים שסובלים את השטויות שאני מאכילה אותם.

ניפגש בשמיניות, וכנראה שגם בפוסט הבא!
נכתב על ידי , 29/4/2010 14:19   בקטגוריות חוויות מהחיים, פוסטים מומלצים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,738
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)