לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

לא מפעילה מזגן בבית


 

יש לי מזגן בדירה. היה לי גם מזגן בדירה הקודמת. עובד יופי, המזגן. בדקתי כשנכנסתי לדירה, ועוד פעם, כשהיה לי אורח שהיה לו ממש חם.

 

אבל אני לא מפעילה מזגן בבית. לא כי יש לי מזגן במשרד וזה מספיק (אני עצמאית ועובדת מהבית רוב הזמן). לא כי אין לי את האופציה. אני לא מפעילה מזגן כי אני לא צריכה, כי זה בזבוז חשמל עצום וכי הרבה יותר נעים לי בלי.

 

לא, אין לי איזה מנגנון קירור עצמי מתוחכם. בלילה אני ישנה עם מאוורר. ביום, החלון פתוח ואני אפילו עם בגדים. ובלי מזגן. מדהים איך אנחנו מתרגלים לדברים מסוימים וחושבים שאי אפשר בלעדיהם, עד שמנסים. ככה היה לי עם הטלוויזיה - חששתי ממש לוותר על האופציה, לא הצלחתי לדמיין חיים בלי. והנה, כבר למעלה מ-5 שנים אני בלי טלוויזיה, ולא רק שאני לא סובלת - איכות החיים שלי השתפרה משמעותית.

 

אותו דבר עם המזגן - שנים של עבודה במשרדים קפואים וסגורים, גרמו לי לשכוח שמזגן בבית הוא לא צורך קיומי. הקיץ הזה אפילו עוד לא הפעלתי את המאוורר במהלך היום - רק בלילה וגם זה בעיקר כדי להעיף יתושים. זו לא איזו צורת חיים נזירית ופוריטנית. זו לא ממש אידיאולוגיה המבוססת על עקרונות רוחניים, או ניסיון להטיף לדרך חיים כזו או אחרת (אני, כזכור, מאוד מאמינה ב-To each his own). זו סתם נכונות לנסות לשבור קונספציה, אולי לחסוך כמה לירות בדרך וגם לשמור קצת על איכות הסביבה. אז ניסיתי והניסוי הוכתר בהצלחה - אני לא מפעילה מזגן בבית, וחיה מצוין.

 

-

 

עכשיו, כל מה שחסר לי זה כמה צלילות משובחות. ומילה לעורכי "עכבר עולם": הכתבה שלכם על "אתרי הצלילה טובים בעולם" היא, ככל הנראה, אחת הכתבות הרדודות והגרועות שנעשו בתחום הצלילה בישראל. כל כך הרבה מקורות מידע, אנשים שמבינים עניין ורשימות רציניות יש בתחום, בעברית ובאנגלית, שלא ברור איך הצלחתם להפיק את הכתבה המצ'וקמקת הזו. ובכלל, מי שרוצה המלצות על אתרי צלילה טובים באמת, שיקרא בלוג צלילה רציני :)

 

 

 

נכתב על ידי , 11/7/2010 17:56   בקטגוריות דעתי האישית, חוויות מהחיים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,736
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)