|
 נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי
|
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
אוגוסט 2003
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | | | | | |
הבלוג חבר בטבעות: | 8/2003
מתקפה על מחשבי XP בכל העולם?
מתקפה על מחשבי XP בכל העולם
יום שני, 11 באוגוסט 2003, 23:17 מאת: מערכת וואלה!
למיליוני משתמשי מערכת ההפעלה של מיקרוסופט נכבה הערב המחשב בעקבות מתקפה מקוונת. וואלה! מחשבים מציעה פיתרון מהיר לבעיה
משתמשי מערכת ההפעלה חלונות XP מישראל ומכל העולם סובלים הערב ממתקפה שמקורה עדיין לא ידוע. עם כל התחברות לאינטרנט מבצעת המערכת התראה של 60 שניות שלאחריה נסגרים כל החלונות והמחשב נכבה.
ערן שפירא ממחלקת תשתיות בוואלה! מוסר על דרך מיידית לפתירת הבעיה: יש להיכנס ללוח הבקרה, לבחור ב"כלי ניהול" (Adminisrative Tools) ואז ב"שירותים". כשנפתח החלון החדש יש לחפש את השירות "Remote Procedure Call - RPC", ללחוץ עליו לחיצה ימנית ולבחור ב"מאפיינים". מכשנפתח החלון החדש יש ללחוץ על סימניית "שחזור", ולשנות בכל התפריטים את הבחירה ל"הפעלה מחדש של השירות" (במקום "הפעלה מחדש של המחשב" שמתפקדת כברירת מחדל).
הסבר טכני קצר על מהות המתקפה: RPC הוא שירות שאחראי על פרוצדורות במחשב ועובד על יציאה (פורט) מספר 135. ההתקפה שהחלה הערב מתלבשת על פגיעות של מיקרוסופט ומפילה את השירות הזה. מערכת ה-XP מגיעה לצרכן כשבהגדרת המחדל שלה היא מורה על כיבוי המחשב ברגע שמתבצע כשל כלשהו בשירות המדובר. על כן, פיתרון נוסף הוא התקנת תוכנת פיירוול שתחסום את יציאה 135.
ניתן גם להוריד את עדכון הבטחה ששיחררה מיקרוסופט עוד בחודש שעבר ושאמור לפתור את הבעיה. פרטים נוספים יימסרו בהמשך. ====================================================== כמה זה נכון, אני לא יודעת. לא מצאתי אישור לידיעה בשום מקום. האם מישהו נתקל בבעיה? בכל מקרה, שימו לב והיזהרו ממטורפים!
| |
| כינוי:
בת: 47 Yahoo:
one_end_all
תמונה |