לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

שכר דירה



הטלפון המזויין של השותף המצחין שלי העיר אותי מתחילתה של מה שהיתה אמורה להיות שנת צהריים מתוקה, שתחפה על השינה האיומה שחוויתי במהלך הלילה. הוא, כמובן, כבר היה בבית כשהגעתי מהעבודה.

בקולו המעצבן שמעתי אותו נותן את הטלפון הנייד שלי למישהו, וקמתי מהמיטה בזעם. למי כבר הוא מחלק את הטלפון הנייד שלי?

דקה לאחר מכן, הנייד שלי מצלצל.

- "האחת?"
- "כן"
- "מדבר XXX, אבא של הסירחון"
- "שלום, מה שלומך?"
- "בסדר גמור, מה שלומך?"
-" יופי. כן?"
- "אני מתקשר בקשר לתשלום שכר הדירה"
(אני משלמת פעם ב-3 חודשים. התשלום הבא ב-1 בחודש מאי)
- "ב-1 במאי?"
- "לא, אני מדבר על התשלום של פברואר"
(צ'ק של כמה אלפי שקלים ששולם במועדו ולא חזר, הפלא ופלא, בדיוק כמו שאף צ'ק שלי לא חזר אף פעם)
- "רגע, בוא נעשה סדר. אני כבר שילמתי לך פעמיים - כשנכנסתי לדירה וב-1 בפברואר"
- "לא קיבלתי תשלום כזה"
- "סליחה שנייה (אני כבר בעצבים), ב-1 בפברואר נתתי לסירחון, הבן שלך, צ'ק על כך וכך שקלים, ויש לי גם תיעוד שהוא הפקיד אותו (יחי הבנקאות באינטרנט)"
- "באמת? לא, אין לי מחלוקת איתך על כך, אני אברר את זה איתו".

הטלפון של הסירחון מצלצל בשנית, והוא אומר את המשפט הבא לאחר מספר שניות: "מן הסתם הפקדתי אותו". האב שואל משהו מהצד השני של הקו, והסירחון המשוקץ עונה "כרגע יש לי בחשבון משהו כמו 9,000 שקל".

גם מצחין, גם מלוכלך, גם לא טורח לנקות אחריו, גם מגעיל ת'תחת, גם גונב מאבא שלו וגם מסבך אותי בשיחות לא נעימות (שלא לדבר על זה שהוא פוגע בשעות השינה שלי). תגידו לי עכשיו שלא מגיע לו למות.
נכתב על ידי , 25/4/2005 16:32  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)