לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

אינטרנט, מידע, ידע


 
שכחתי כמה זה כיף לחפש חומר באינטרנט. הכל זמין, מהיר, מול העיניים, אפשר להדפיס או לשמור או סתם לקרוא. מידע. הררים של מידע. אבל מידע לא שווה כלום בלי שמתרגמים אותו לידע.
 
וזה שיש לי ידע במחשבים, הופך אותי לאשת התמיכה הגלובלית של כל העולם. רוצה לקנות מחשב? בוא תציק לי, כי אני בטח יודעת את כל המחירים, השמות של לוחות האם, סוגי ההארד-דיסקים ואם "משה מחשבים" דופק אותך במחיר. אני מבינה בכל דבר שמחובר לחשמל, ובכל מה שקשור לאינטרנט. גם על מיקסרים אפשר לשאול אותי. וכמובן, אני מכירה כל סוג של טלפון סלולרי שאי פעם נוצר ויודעת בדיוק למה אתה לא מצליח לשלוח SMS בעברית.
 
משפטים שאני שומעת כל יום, כל היום:
מה דעתך על DVD של Grunding? וטלוויזיה של SONY?
מצאתי במכירה פומבית מיני דיסק של Panasonic ב-1299 שקל. שווה?
מה יותר טוב? DDRAM או RDRAM?
כדאי לי לשים 256 MB או 512 MB זכרון?
יש לי בעיה ב-Windows.
יש לך Office XP?
את יכולה לחפש לי תמונות של הרצל?
תמצאי לי בבקשה פרטים על... (בדר"כ אבא שלי, אף אחד אחר לא מעז לחלק לי פקודות).
תגידי, איך Kazaa?
מה זה IRC?
משפט ראשון בשיחת טלפון, עוד לפני ה"מה נשמע": את שומעת, ניסיתי להוריד אימייל...."
אם את כבר פה, העכבר לא עובד לי טוב.
את יכולה לעזור לי להוריד עדכון לנורטון?
איך מדפיסים? איך שולחים אימייל? צריך פה סיסמא? מה עושה הכפתור הזה?
 
תבינו משהו, קרציות, הידע שלי הוא יקר. ומדיד בכסף. אבל כל מיני אנשים פתאום הופכים לחברים הכי טובים שלי, ואני אמורה לייעץ, לתקן, לבדוק ולאסוף בשבילם מידע, חומרה ותוכנה. מלבד החבר הכי טוב שלי, שבשבילו אני טוחנת את האינטרנט חדשות לבקרים בחיפוש מידע וקבצים שהוא צריך, ואף נהנית מזה, ומלבד המאפיונר שתמיד אשמח לעזור לו, אני החלטתי לנקוט בשיטת ההתעלמות וההכחשה. התעלמות משאלות ובקשות, והכחשת הידע שלי בצורה ברורה, גם אם זה שקר שקוף. במקום התשובה הטבעית שזורמת לי מהפה, עם ההסברים המפורטים והתשובות: "תראה, אם אנחנו מדברים על Google, אז האלגוריתם שלו עוזר לך לחפש דברים מסויימים, בלה בלה...", עברתי לגרסאות קצרות וברורות הרבה יותר:
 
"יש לך Office XP?"
(ברור שיש לי, ב-2 גרסאות, ויש לי גם Windows 98, 95, 2000 ו-Win XP Pro) "לא".
"מה לא?"
"מה לא הבנת? אני נראית לך חנות תוכנה? לך תקנה!".
 
"ראיתי DVD במכירה פומבית..."
"לא מבינה בזה".
 
"זה מאד מסובך לחפש דברים כאלה".
 
"תעשה סקר שוק ותשווה מחירים... לא, אין לי מושג כמה זה צריך לעלות".
 
"אין לי זמן".
 
"לחפש לך? בכיף. בתשלום, כמובן."
"מה בתשלום? אנחנו חברים!"
"חברים יש רק ב-Buy & Bonus".
 
"כדאי לך לפנות לטכנאי"
"אי אפשר לסדר את זה בטלפון"
"אין לי מושג מה זה יכול להיות".
 
כי לא, אני לא קוראת למישהו שמחפש אותי ונחמד אלי רק כשהוא צריך משהו - חבר. אפילו לא ידיד, ובקושי מכר. אצלי זה נקרא Persona Non Grata. פעם הייתי כורעת ברך לצד מחשבים מאובקים ומלוכלכים, פותחת מכסים ומחליפה כרטיסים. הייתי מאמצת את עיני שעות מול מסכים לא-לי ומול חומר שלא מעניין אותי. היום אני פשוט אומרת לא.
נכתב על ידי , 30/9/2003 10:02   בקטגוריות מחשבים ואינטרנט  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)