לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

אורז, קרח והתפטרות


 
יצא לי אחלה אורז! אני מאד גאה בעצמי. היום קניתי גם 2 פרגיות זעירות וחמודות (שלמות, לא חתיכות לשישליק), ואם הכל יסתדר, אעשה אותן מחר לארוחת צהריים לחברי היקר ולי. יאמי.
 
הצלחתי לישון שעה ומשהו, עד שהחבר הכי טוב שלי העיר אותי בצלצול טלפון מסוגנן. האמת היא, שאני בכלל מתפלאת שהצלחתי לישון. כואבת לי נורא כף יד ימין. יותר נכון, גב כף היד. אני חוששת שזה מהעבר של המחשב. ולא, זה לא מכתיבה יתרה. זה משעות על גבי שעות של AOE, המשחק החביב עלי לאחרונה. נכון שהוא ישן (Age of Empires שם מלא, למתעקשים), אבל הוא גדול ומלא אתגרים כל פעם מחדש. הבעיה היא, שהוא מרתק אותי לשעות, היד נשארת מכווצת על העכבר ואח"כ כואב. פעם ישבתי 7 שעות על המשחק ללא הפסקה. רק מכורי משחקים אמיתיים יכולים להבין את ההתעלמות ממצוקות כמו צמא, פיפי, רעב והצורך למצמץ. אח"כ לא יכולתי להזיז את היד שבוע. זה לא בריא. אז עכשיו אני עם שקית קרח על היד.
 
אם הכל ילך כמתוכנן, טפו טפו טפו, מחר אגיש את התפטרותי ממקום עבודתי הנוכחי. הם עוד לא יודעים מזה, וגם אני לא סגורה על זה ב-100%, אבל מחר אדע בוודאות. דרך חדשה? מחר נדע.
 
אתמול אבא שלי גילה שהכיור באמבטיה שלי סתום. הוא פתח את הצינור כדי לגלות ערימה שחורה ודביקה של שערות ואיזה קיסם אוזניים או שניים. זה היה די משעשע. הוא שאל אותי למה אני זורקת קיסמי אזניים בכיור, ועניתי שזו לא אני.

 
יש לי כביסה לעשות. נחמד לעשות ביד. את הכביסה.

נכתב על ידי , 1/10/2003 17:24  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)