לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

עייפות


 

אתמול נרדמתי פחות משנייה אחרי שהנחתי את הראש על הכרית. זה נדיר. בדרך כלל לוקח לי יותר זמן להירדם, אבל הימים האחרונים היו מתישים.

 

קודם כל בעבודה - ימים ארוכים וחסרי כוח אדם מביאים לעומס עבודה שהוא בגדר בלתי אנושי לפעמים. היד שלי התמרדה והיא עושה עכשיו קולות של קרפל סינדרום. אפשר להניח שהטניס והתופים לא מוסיפים לה בריאות באופן כללי במצב שכזה, אבל ברור לי לחלוטין שהנזק האמיתי מגיע מעבודת-יתר על המחשב.

 

אתמול גם היה מפגש נעים מאד עם איש קרוב, ושיחה ארוכה של כמה שעות, בתוספת שניצל וצ'יפס - משהו שלא קרה כבר הרבה-הרבה זמן. חלק גדול ממאורעות הזמן האחרון הוסברו והובהרו סוף סוף. מה יהיה עכשיו? אני מקווה לטוב. אני מקווה שהעיניים ייפקחו ופעולות יבוצעו, שדברים טובים יקרו. אני מקווה.

 

היום עוד יום ארוך מסתמן. ל"טעם העיר" אני כבר לא אלך. העיניים כמעט נעצמות לי. נראה לי שהגיע הזמן לכוס קפה, למרות שבשעה הזו זה כבר כמעט צהריים בשבילי.

 

הייתי כותבת משהו על זה שיש מישהו שמוצא חן בעיני איפשהו, אבל יש פה יותר מדי עיניים. אז אני לא אכתוב...

 

איפה הקפה שלי?! עוד לא הכנתם?

נכתב על ידי , 1/6/2005 09:40  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)