לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

ניקוז רעלים


 
אמנם אני מרגישה כמו חלשלושה עכשיו, אבל עצם העובדה שעשיתי כלים, מוכיחה שמשבר הרעלים עבר. אחרי כמה שעות של התפתלות בצמרמורות, ויללות כאב של חיה פצועה, אני בסדר עכשיו.
 
כלי המלחמה: תה ירוק (לא ממש עזר), כמה צנימים יבשים להרגעת הקיבה (ככה ככה), אופטלגין (אין על סמים!), משחק החיים בשידור חוזר (ליה רק מעצבנת יותר בשידורים החוזרים), אמבטיה חמה-רותחת (מעולה!) וכמובן ביקורים תכופים בשירותים. היה מעצבן, אבל עכשיו אני ב-high של רפואה. או שאולי זה האופטלגין. טוב שזה עבר לפני שהחלטתי לשתות מנה משולשת של וויסקי. אני לא יודעת איך זה היה משתלב עם האופטלגין והצנימים.
 
בזמן שהתייבשתי מהאמבטיה, שמעתי שיחה בין אם לביתה, מאחת הדירות הסמוכות. טוב, קשה לקרוא לזה שיחה. גם לא דיון. זו הייתה מריבת צרחות מטורפת, מתובלת בניבולי פה צפוניים ובטיעונים חסרי לוגיקה. האמת, זה נשמע יותר כמו מריבה בין שתי בנות עשרה מטומטמות:
 
בת: "צאי לי מהוריד"
אם: "לא בא לי (?!?!) צאי לי את מהוריד, ותעזבי את הכיור, אני רוצה את המים החמים שלי!"
 
בלה בלה בלה
 
בת: "אני לא רוצה ממך כלום! כלום!" (אוי, איזה דה-ז'ה-וו)
 
בלה בלה בלה
 
אם: "אני יודעת מה את עושה כל היום, מאוננת על 3000 שקל, זה מה שאת עושה.. תעזבי את הכיור, אני רוצה מים חמים!".
 
האמת, זה די הצחיק אותי. ככה נשמעתי כשרבתי עם אמא שלי? פחות או יותר, אני פשוט צרחתי הרבה יותר חזק. ואמא שלי פחדה ממני הרבה יותר. אבל באמת, כששמעתי את הצרחות האלה, תהיתי מה האמא הזאת חושבת לעצמה. הרי אם את עונה לבת שלך באותה שפה, מלכלכת את הפה ומתנהגת גם את כבת טיפש-עשרה אגרסיבית (ולבת יש תירוץ, זה ההורמונים), מה את מצפה להשיג מהמריבה הזו? ככה מחנכים?
 
ומה זה אומר מאוננת על 3000 שקל? ומי אומר לילד שלו "מאונן", בכלל? טוב שהיא לא קראה לה שרמוטה וסגרה עניין. לכו תבינו.
נכתב על ידי , 11/10/2003 14:48  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)