לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

משה, תן לראות כדורגל בשקט!


 

רק לפני כמה ימים כתבתי על זה שבעוד רגע יחשיכו לנו את המסכים בזמן הגולים, כדי שנרכוש אותם אחד-אחד, והנה בא משה תאומים, בשיא חוצפתו, ומציע בכלל שלאף אחד לא תהיה אפשרות (השם ירחם!) לראות כדורגל מחו"ל בזמן שידורי הליגה.

 

הו, הליגה הקדושה, פסגת שידורי הספורט בארץ ובעולם. מיטב השחקנים, מיטה השערים, מיטב ההתמודדויות. רחמנא ליצלן, פן יראה מישהו ליגת האלופות ויבין אף הוא שהסטנדרטים של הכדורגל בארץ הם נמוכים למדי. הכל יחסי, כמובן.

 

יאללה, משה. בוא נלך עד הסוף. בוא נעשה מעצר בית כללי לכל בתי האב בישראל. ביום שבת, בזמן שידור 3 משחקי המופת מליגת העל, ייאסר על כל אדם לצאת מביתו. כמו יום כיפור. סגירת בתי עינוגים, איסור נסיעה ברכב ממונע, כל החבילה. מי שייצא מהבית, יחטוף כדור. לא כדורגל. וברור שמבחינתך לא משנה אם ממש יראו את המשחקים. העיקר שיזמינו אותם וישלמו עבורם.

 

תאומים, אגב, טוען כי הצעתו מעוגנת בתקנון פיפ"א, שלפיו אסור לשדר שידורים של כדורגל זר בשעה שיש משחקי ליגה מקומית. "אני יכול להבין שיש ציבור אוהדי כדורגל אירופאי גדול מאד אבל במצב הנתון זו פשוט עבירה על חוקי התקנון". אוי! עבירה על חוקי התקנון! והרי אנחנו מדינה שומרת חוק, על כל תקנה וקוצו של יוד אנחנו מקפידים, במיוחד כשמדובר על ספורט.

 

אם נציץ בתקנות של FIFA (אח, יחי האינטרנט), נראה את סעיף 4, המדבר על הזכות להתנגד לשידור זר.

 

קודם כל, אי אפשר להתנגד לשידור שמתבצע ביום אחד בשבוע. כלומר, אי אפשר להתלבש על יום שבת ורק בו לעצור את שידורי ליגת האלופות.

 

ויותר חשוב, סעיף 4C מדבר בפירוש על כך, שההתנגדות נועדה למנוע התנגשות בין שידור זר בטלוויזיה לבין משחקים מקומיים שאינם משודרים. ומדגיש סעיף 4D - לארגון אין זכות להתנגד אם המשחקים המקומיים משודרים בשידור חי בטלוויזיה.

 

כלומר, הזכות הזו להתנגד נועדה למנוע מצב שבו אנשים יראו, נניח, ליגת האלופות בטלוויזיה, במקום ללכת לאיצטדיון לראות משחק של אשדוד.

 

בקיצור, תאומים, צא לנו מהוריד. תשאיר לנו את זכות הבחירה, לפני שתישאר בלי כלום. את הכבוד העצמי שלך כבר איבדת, בין כה וכה.

נכתב על ידי , 28/10/2003 15:52   בקטגוריות דעתי האישית  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)