לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

מאורת הנחשים


 

השארתם אותי במאורת הנחשים לבד, אמרתי לאחד מהצמד-חמד. עזבתם אותי לבד, יללתי. ובאמת זה מרגיש ככה. כולם עוזבים את מקום העבודה שלי. על חלקם אני מצטערת. חלק אני שמחה שילכו, ומצדי גם לעזאזל, אבל השינויים החדים במצבת כוח האדם לא יעשו טוב למקום הזה.

 

וסביר להניח, וזה מה שבאמת חשוב, שהם לא יעשו לי טוב. מה אני עושה בעניין הזה? מחפשת את דרכי החוצה מצד אחד, ואולי עמוק יותר פנימה. אני לא יודעת כרגע מה יותר טוב בשבילי, למרות שבינתיים המצב הפיננסי סביר. יכול להיות יותר טוב, אבל סביר.

 

אני שמחה בשביל אלה שמתקדמים הלאה והצליחו להשתחרר מהמועקות שמקום העבודה הזה יכול בהחלט לגרום. אבל אני לא רואה לנכון לקבל בשקט הערות נוסח "אתם לא יודעים מה הולך ליפול לכם על הראש", גם אם הן נכונות. תהנו מהעזיבה, אבל אל תורידו עלי את התסכולים שלכם. יש לי מספיק משלי במקום הזה.

 

הדברים די מעורפלים כרגע ויש לי הרבה על מה לקטר. מצד שני, יש למקום הזה לפחות יתרון אחד בולט וחביב שאני יכולה לחשוב עליו, ככה From the top of my head. לא שזו סיבה להישאר, אבל יש גם דברים נעימים לעסוק בהם במקום המשוקץ הזה. וזה שיש עבודה זה גם משהו בימים טרופים אלה.

 

ואגב, לא טעיתי לגבי הסירחון שאני חולקת איתו דירה - אכן פיטרו אותו (ככל הנראה בבושת פנים) ממקום עבודתו, וכמו שהדברים נראים כרגע, הוא צפוי לשרוץ בדירה עוד חודשים ארוכים, כי למען האמת אני לא רואה סיבה שחברה שפויה תקבל אותו לעבודה. בטח גם את הקודמת הוא קיבל בפרוטקציה.

 

ועכשיו תסלחו לי, היה היום משחק ליגה ב-Hattrick ועוד לא בדקתי כמה נגמר. חסר לי שזה היה פחות מניצחון מטורף.

 

שבוע טוב.

 

 

נכתב על ידי , 6/8/2005 21:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,954
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)