לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

בחזרה לביבים


 

נתניהו, כך מתברר, לא יכול לעשות שום דבר כמו שצריך. לא יכול לעשות שום דבר בלי להשאיר מאחוריו אדמה חרוכה ושלל קורבנות. קודם כל הוא חיסל את העניים (מחר דו"ח העוני, אולי זה לא כל כך במקרה שהוא התפטר דווקא היום, ביביהו הקטן), אחרי זה את המעמד הבינוני, והיום הוא נתן בוקס גדול לפרצוף של שוק ההון והמשקיעים הזרים.

 

שלא תמכור לנו את הלוקשים שלך, ביבי. לא התפטרת בגלל ההתנתקות. הרי היא תתרחש איתך או בלעדיך. התפטרת בשביל אור הזרקורים, הדרמה, מסיבת העיתונאים, הסיסמאות הנבובות, רגע לפני שאתה מכריז שאתה רץ לראשות הממשלה.

 

והבעיה הכי גדולה זה לא אתה, שמספר לנו על צמיחה ויציאה מהמיתון, בעוד אנחנו, השכירים הפשוטים, מסתכלים בתלוש המשכורת שלא זז כבר 4-5 שנים ולא מבינים על איזו צמיחה אתה מדבר. הבעיה הכי גדולה היא, כבר הרבה שנים, שהציבור מטומטם. והציבור ישלם. והפעם זה יעלה לנו בראש ממשלה מזוויע כמוך. כן, אני בטוחה שתיבחר לראשות הממשלה בקרוב. כי יצאת גבר, והישראלים אוהבים שהשרים שלהם כוחניים ואלימים ויוצאים גברים.

 

אפשר להגיד הרבה דברים על ביבי - טיפש הוא לא. שלא יחשוב אף אחד שהתזמון של ההתפטרות מקרי או גחמתי. הוא תיכנן את זה טוב טוב, וידע, ביום חדשות דל יחסית, ללחוץ על ההדק ברגע הנכון.

 

במדינה מתוקנת הוא היה נעלם לתהומות הנשייה של פוליטיקאים שצריך לשכוח אותם. אבל אנחנו לא מדינה מתוקנת. אנחנו עדיין מחפשים את המלך שיוביל אותנו בעריצות ישר לגהינום. ובגלל זה אנחנו מקבלים בדיוק מה שמגיע לנו - ראש ממשלה מושחת עם בנים מושחתים, שר אוצר אינטרסנט ומרושע, שר חוץ מטומטם עם אישה אהבלה שרק עושה לנו בושות, שרת חינוך שחינוכה מוטל בספק ושרת תקשורת שאוהבת קרינה.

 

אל אל ישראל.

נכתב על ידי , 7/8/2005 21:36   בקטגוריות דעתי האישית  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,954
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)